Nissan uciekał na prawo a ten czarny dureń uciekł w lewo a miał z prawej masę wolnego. Nawet c--j nie zwolnił aby się schować za tira. Było dużo czasu na reakcje. Ale jak się tylko umie gaz wciskać to tak się kończy.
Z----------ą, bez patrzenia na warunki, bez żadnej kontroli nad pojazdem przy tej prędkości. Jedna rzecz pójdzie nie tak jak przewidzi i debil ląduje w rowie.
Mam wrażenie, że forma Polskie Drogi spada. Filmiki bardzo rzadko, coraz krótsze (dawniej było to przynajmniej 8-9 minut). Na Instargramie już go dawno odlajkowałem, bo w pewnym momencie wrzucał więcej postów antyszczepionkowych niż faktycznie związane z tematem kanału. Szkoda, bo kanał dużo ciekawszy niż Stop Cham.
@ukukulululele: to w ogole ostatnio popularne sie zrobilo wsrod fejsbukowcow, instagramowcow itp. jak nie maja o czym to pisza posty o covidzie lub lockdownie.
Większość wypadków wyglądała jak przedszkolaki na lodzie.
Śmiejecie się z typków co pałują golfy na ręcznym pod supermarketem. Ja co spadnie śnieg to jeżdżę na większy plac w [zatajniono] gdzie ćwiczę manerwy przy 30-50km/h i odkąd ćwiczę tak jeszcze nie miałem niebezpiecznej sytuacji w deszczu/w śniegu.
Może nauczyłem się podświadomie gdzie nie z---------ć? Może nauczyłem się podświadomie lepiej kontrolować auto? Nie wiem.
Może nauczyłem się podświadomie gdzie nie z---------ć? Może nauczyłem się podświadomie lepiej kontrolować auto? Nie wiem.
@SzubiDubiDu: Kontrola polega na tym, zeby wiedziec kiedy mozna z---------c a kiedy nie :) Spojrz na rajd Monte Carlo, ktory dosc dobrze odzwierciedla zwykla ulice zima (asfalt, wasko, zmienna przyczepnosc). Jak ktos przedobrzy z predkoscia to juz nie wyratuje. Kontrolowac mozna AWD na kolcach na sniegu (vide Rajd Szwecji), a nie Octavie FWD na
@SzubiDubiDu: też sobie śmigam po parkingach jeśli jest na odludziu, nie ma na nim żadnych aut, jest śnieg i lód, a mimo c-------h warunków na drodze wyjechałem sobie z dużym zapasem czasowym do pracy, i na pracbazowym parkingu wyrżnąłem prosto w maszyny stojące przy lewej krawędzi drogi ratując się co by nie przywalić w auta współpracowników - i co najlepsze, prędkość była mocno parkingowa ale wyślizgany ubity śnieg mnie pokonał
Boshe. Co za idioci. 90% tej kompilacji to typowe "niedostosowanie predkosci do warunkow". Jak sie z--------a na lodzie albo sniegu to zadne umiejetnosci nie pomoga.
Komentarze (123)
najlepsze
Śmiejecie się z typków co pałują golfy na ręcznym pod supermarketem. Ja co spadnie śnieg to jeżdżę na większy plac w [zatajniono] gdzie ćwiczę manerwy przy 30-50km/h i odkąd ćwiczę tak jeszcze nie miałem niebezpiecznej sytuacji w deszczu/w śniegu.
Może nauczyłem się podświadomie gdzie nie z---------ć? Może nauczyłem się podświadomie lepiej kontrolować auto? Nie wiem.
@SzubiDubiDu: Kontrola polega na tym, zeby wiedziec kiedy mozna z---------c a kiedy nie :) Spojrz na rajd Monte Carlo, ktory dosc dobrze odzwierciedla zwykla ulice zima (asfalt, wasko, zmienna przyczepnosc). Jak ktos przedobrzy z predkoscia to juz nie wyratuje. Kontrolowac mozna AWD na kolcach na sniegu (vide Rajd Szwecji), a nie Octavie FWD na
Kierowca na miejscu i pasażerka w szpitalu
Wtorek z trasy Marki-Nieporęt, kierowca poszedł siedzieć na 3 miesiące i grozi mu 8 lat, dwie osoby z Nissana zginęły..