Hej,
Chciałbym wam pokazać jak "profesjonalne" sklep morele.net podchodzi do reklamacji i obsługi klienta, ale first thing first...
25.11 złożyłem zamówienie na RX5700XT w sklepie morele.net
Wszystko fajnie, karta przyszła, podpinam do PC, co się okazuje - karta wywala system. Podczas obciążenie resetuje się komputer, słychać charakterystyczny dźwięk buzzera bios: 1 długi 2 krótkie - błąd karty graficznej. Ok, zdarza się, reklamacja do morele.net z opisem problemu, kurier na następny dzień. Rezultat - karty po miesiącu wraca do mnie, podobno wymienili "bezpiecznik w karcie graficznej", dodatkowo dostaje w gratisie zniszczony metalowy uchwyt, który odpowiada za mocowanie karty graficznej.
Ponownie konsultuje się z morele.net i ich działem obsługi. Pan specjalista zakłada kolejne zlecenie reklamacyjne, mówi, że to częsty problem i nie ma problemu, naprawią. (Będzin Pan zadowolony( ͡° ͜ʖ ͡°)) Ponownie odsyłam kartę kurierem...
Mijają ~ dwa tygodnie, dostaje informację o zakończeniu zlecenia, zapytałem się co zrobili z kartą, w odpowiedzi dostałem informację, że uszkodzony element został UWAGA: WYPROSTOWANY :D
No i na koniec pic rel jak profesjonalnie została naprawiona karta, jak profesjonalnie ktoś WYPROSTOWAŁ zniszczony element.
+ standardowo bonus, według morele 50zł rekompensaty przy karcie za 2K to odpowiedni upust XD
Tak wiem, zielonki dupa cicho, ale może ktoś sie zastanowi przed złożeniem zamówienia w tym sklepie.
Pozdrawiam cieplutko
@morele_net (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง
#morele #komputery #afera #pcmasterrace
Komentarze (196)
najlepsze
Nie wiem, pytam po prostu :)
@andromenda No to w ramach gwarancji, czy w x-kom?
Po to pisze się protokół szkody aby dostać odszkodowanie. Ale jak się jest zielonym matołkiem to się o tym nie wie :)
A dlaczego kręcę gównoburze, bo naprawa karty graficznej to nie odbywa się za pomocą prostowania jej młotkiem, skąd ty się urwałeś?