Hej,
Chciałbym wam pokazać jak "profesjonalne" sklep morele.net podchodzi do reklamacji i obsługi klienta, ale first thing first...
25.11 złożyłem zamówienie na RX5700XT w sklepie morele.net
![595878315a67454b41523878_1611156160MkI7eY9expGH5h2Y370yYH.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878315a67454b41523878_1611156160MkI7eY9expGH5h2Y370yYH.jpg)
Wszystko fajnie, karta przyszła, podpinam do PC, co się okazuje - karta wywala system. Podczas obciążenie resetuje się komputer, słychać charakterystyczny dźwięk buzzera bios: 1 długi 2 krótkie - błąd karty graficznej. Ok, zdarza się, reklamacja do morele.net z opisem problemu, kurier na następny dzień. Rezultat - karty po miesiącu wraca do mnie, podobno wymienili "bezpiecznik w karcie graficznej", dodatkowo dostaje w gratisie zniszczony metalowy uchwyt, który odpowiada za mocowanie karty graficznej.
![595878315a67454b41523878_1611156704fUecErOV2NPYqcQM3fYanr.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878315a67454b41523878_1611156704fUecErOV2NPYqcQM3fYanr.jpg)
![595878315a67454b41523878_1611156725LffT1oep0GJnrz8QvyNPCz.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878315a67454b41523878_1611156725LffT1oep0GJnrz8QvyNPCz.jpg)
Ponownie konsultuje się z morele.net i ich działem obsługi. Pan specjalista zakłada kolejne zlecenie reklamacyjne, mówi, że to częsty problem i nie ma problemu, naprawią. (Będzin Pan zadowolony( ͡° ͜ʖ ͡°)) Ponownie odsyłam kartę kurierem...
![595878315a67454b41523878_1611157979Qtod2cAuaISZ7ZJnqAbPH3.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878315a67454b41523878_1611157979Qtod2cAuaISZ7ZJnqAbPH3.jpg)
Mijają ~ dwa tygodnie, dostaje informację o zakończeniu zlecenia, zapytałem się co zrobili z kartą, w odpowiedzi dostałem informację, że uszkodzony element został UWAGA: WYPROSTOWANY :D
![595878315a67454b41523878_16111569342m2bM3t5yrdoT7U8Dt9IBN.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878315a67454b41523878_16111569342m2bM3t5yrdoT7U8Dt9IBN.jpg)
No i na koniec pic rel jak profesjonalnie została naprawiona karta, jak profesjonalnie ktoś WYPROSTOWAŁ zniszczony element.
![595878315a67454b41523878_1611157187mWinB8Cyvw4uh39EYPPuvT.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878315a67454b41523878_1611157187mWinB8Cyvw4uh39EYPPuvT.jpg)
![595878315a67454b41523878_1611157458tBymq02ROdrPn9Ec0BC4vg.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878315a67454b41523878_1611157458tBymq02ROdrPn9Ec0BC4vg.jpg)
![595878315a67454b41523878_1611157513WxQNSSe5A9WchzDblMmgTM.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878315a67454b41523878_1611157513WxQNSSe5A9WchzDblMmgTM.jpg)
![595878315a67454b41523878_1611157488SfZvYNM5lBTZz2H8xNBUkr.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878315a67454b41523878_1611157488SfZvYNM5lBTZz2H8xNBUkr.jpg)
+ standardowo bonus, według morele 50zł rekompensaty przy karcie za 2K to odpowiedni upust XD
![595878315a67454b41523878_16111576417r8tS1MhjCku3QbyrwTM3g.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878315a67454b41523878_16111576417r8tS1MhjCku3QbyrwTM3g.jpg)
Tak wiem, zielonki dupa cicho, ale może ktoś sie zastanowi przed złożeniem zamówienia w tym sklepie.
Pozdrawiam cieplutko
@morele_net (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง
#morele #komputery #afera #pcmasterrace
Komentarze (196)
najlepsze
Temat zamykam.
@HAL2137: a z chęcią dowiem się czegoś więcej. Proszę napisz ile w 2020 morele miały transakcji i jaki odsetek reklamacji.
Trzeba było zrobić zgłoszenie z tytułu rękojmi i żądać nowej karty.
Póki co wysłałem maila do ich działu ODR, najwyżej pójdzie dalej...
Aż sprawdziłem. Mam tam sprzętów kupionych za ponad 20k na przestrzeni paru lat i ani jednego problemu, ani jednej reklamacji. ¯\_(ツ)_/¯
W którym sklepie byś nie kupił to zawsze się coś może zdarzyć.
Patelnia przyszła ze złamaną rączką. Możliwe że w transporcie, albo taką sztukę ktoś zapakował na magazynie.
Problem stwierdzony dopiero po otwarciu paczki jak kurier już poszedł. Zrobiłem zdjęcie, złożyłem reklamację. Z miejsca uznali, kazali odesłać (nic mnie to nie kosztowało). Kurier był następnego dnia żeby odebrać paczkę. 3 dni później miałem już nową sztukę i wszystko bez problemów.
Ale dalej kupujecie, chociaż czytacie wykop na niezalogowanym, po czym kupujecie, i się rejestrujecie by oburzenie swoje pokazać.
To nie oburzenie pokazujecie, tylko głupotę xD
@TruskawkaNaTorcie: a ile masz wykopów że zakup w sklepie poszedł bez problemów? Więc do czego to porównasz? :)
Widocznie skala sprzedaży jest tak duża, że te parę procent niezadowolonych klientów to się wrzuca w koszta i tyle.
@TruskawkaNaTorcie: pokazujesz słabą znajomość matematyki bo nie potrafisz policzyć liczby wtop w stosunku do liczby klientów. A ta wychodzi korzystnie.
@titus1 jeszcze gorzej jest na sortowniach paczek. Przy kilkudziesięciu tysiącach paczek dziennie to napierd@laja tymi paczkami aż oczy lzawia. Ogólnie to maskara.