14 mln zł na kampanię promującą Narodowy Spis Powszechny Ludności i mieszkań
Główny Urząd Statystyczny szuka w przetargu agencji, która zajmie się przeprowadzeniem w prasie, radiu i w telewizji ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i mieszkań w 2021 roku. Chce na nią przeznaczyć 14 mln zł...
login112 z- #
- #
- #
- #
- 115
- Odpowiedz
Komentarze (115)
najlepsze
@Xaveri: Niby tak, ale naprawdę nie chciałbyś wiedzieć w jaki sposób powstały dane o "gminnych miksach paliwowych" z 2002 r.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@andrzejpetr: I co z bazy pesel wyczytasz poza peselem, datą urodzin i ew. miejscem pracy? Nawet nie masz pewności, czy dana osoba jest w PL, czy siedzi na magazynie w Holandii olewając roczne pity, odnowienia dowodu osobistego itp.
Przetarg wygra pewnie agencja Hoffmana, albo innego pisowskiego pachołka. A potem w mediach Hofman będzie się chwalił jak to udało mu się niezależnie biznes rozkręcić.
@jelonek_rogacz: Po nic, ale ile kasy można w ten sposób wyprowadzić z skarbu państwa to ich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
brakuje jeszcze straszenia karą pozbawienia wolności do lat 2, za składanie fałszywych zeznań