Piękny Dodger Charger na otomoto
Który "miał nieznacznie powgniatany lewy bok, bez zadrapan"
Fiszermen z- #
- #
- 347
Który "miał nieznacznie powgniatany lewy bok, bez zadrapan"
Fiszermen zPiekny Dodge charger
https://www.otomoto.pl/oferta/...
"auto zostało sprowadzone do PL z nieznacznie powgniatanym lewym bokiem, bez zadrapań, nie miało innych uszkodzeń. Nie brało udziału w żadnym wypadku ! Nic nie było klepane tylko wymieniane na oryginalne części. Można to sprawdzić po VIN."
Vin wystarczy wpisać w google i:
https://en.bidfax.info/dodge/c...
Serio? Gość myśli ze ktos kupując auto za 300k nie sprawdzi nawet vinu w google?
Komentarze (347)
najlepsze
2C3CDXL94JH255045
Title Type - Parts Only
Title Description KY - Bill Of Sale/no Title
Primary Damage Rollover
Runs & Drives - NO
Engine Starts - NO
Spoko, samochód po fikołkach, przeznaczony tylko na części bez prawa rejestracji. Oczywiście wg wykopków jeden dzień w warsztacie.
Nie jestem takim mistrzem ja reszta komentujących tutaj speców, którzy kupili pewnie po 20 aut na
2x drzwi, 1x nadkole, 1x poszycie, 1x zderzak, 1xlakierowanie zderzak, 1x lampa
Sprawdzić zawias, sprawdzić podłogę.
Nawet szyby nie poszły, ale wyrok wydany ;)
Dobry warsztat pewnie w dzień by to opierdzielił.
Bo reszta (drzwi i błotnik) na 99% są wymienione na inne, bo części drogie nie są a w obecnych czasach naprawdę mało komu chciałoby się bawić w rzeźbę w takich elementach zamiast je wymienić.
Auto wygląda na położone w
@Neaopoliti: do mustanga trzeba by dołożyć kompresor żeby zrobić te 700 HP. Jest to oczywiście do zrobienia. Koszt około 60k pln bodajże i faktycznie wyjdzie taniej niż 310k PLN za całość, a auto będzie nowe (tylko utraci gwarancję). W Polsce sporo takich mustangów robią z kompresorem w Opolu.
No i na waciki zostanie ;) tak jak mówisz.
Wiem, że w specyfikacji jest "rollover", ale po zdjęciach nie wygląda na to. Ewidentnie widać, że jedna strona mocno zaryła w ziemie a druga nie ruszona tak samo dach. A co do silnika to nie ma o tym info ani w primary ani w
secondary damage.
Kup takie auto po remoncie za 300k i dziw się po miesiącu że z pulpitu robi się choinka błędów (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
$18500 za sam zakup
Dodatkowo prowizja copart $800
Cło 10%
vat 19% (przyjmijmy, że to odprawił w DE)
akcyza 18,6%
Transport do PL (1500 zł)
Jak sam nie ściągał to doliczmy jeszcze prowizje partnera,który za nas to załatwi czyli $1500 (np autazusa itd.)
Teraz naprawy:
2x felgi + opony, ciekawe czy wahacze nie dostały w dupe itd.
drzwi x2
błotnik
poszycie
otwarta przednia szyba źle
@nels_marquardt: wszędzie w UE są drogie i nie jest to zasługa karakana. Amerykańskie V8 nie są mile widziane w zielonej i ekologicznej UE + Niemcy nie lubią konkurencji.
Przecież w ogłoszeniu sam napisał "Można to sprawdzić po VIN.". No to sprawdziłeś, jak ci nie pasuje to nie kupuj i tyle. A jak cię nie wystraszyły zdjęcia, to pogadaj ze sprzedawcą, być może ma udokumentowaną całą naprawę i samochód jest wart uwagi.
Do tej pory sobie pluję w brodę że licytowałem