If Quake was done today
W dobie klikalnych konfiguratorów, macalnych przycisków, gry robią sie coraz trudniejsze. Kiedy wczoraj musiałeś musiałes walczyć, zabijać wyszukiwać drogę między wrogami, dziś musisz, o zgrozo znaleźć wielki czerowny przycisk z napisem "naciśnij mnie" i jeszcze dostaniesz za to medal...
osetnik z- #
- #
- #
- 147
Komentarze (147)
najlepsze
Zresztą społeczeństwo też się trochę zmieniło. Zalew treści z każdej strony doprowadził do tego, że ludziom coraz trudniej się skupić na dłużej.
Przecież stąd się wzięło "TLDR", a niektóre portale zaczynają zamieszczać streszczenia artykułów przed pełną treścią.
W tej sytuacji trzeba było wszystko uprościć, bo nikt nie chciałby
@paramyksowiroza: Popsuję Twoją narrację: niemal od zawsze najbardziej dojrzałe publikacje w swej treści i formie, czyli publikacje naukowe, zawierały na swoim początku tzw. abstrakt, czyli krótkie streszczenie całości.
TLDR jest przeniesieniem tej niezwykle użytecznej koncepcji na powszechny grunt.
Uwierz mi, sentyment potrafi poważnie zakrzywić obraz minionego świata
Po sukcesie From Software branża trochę zawróciła z tej zgubnej drogi.
W przypadku gier FPP Doom Eternal jest wręcz idealnym duchowym następca kwaka.
Najlepiej jak robią jedne i drugie, monopolizacja rynku w którąkolwiek ze stron jest do dupy. Jakby teraz wyszło z 30 gier na wzór doom eternala to też by się
@airflame: lub bezużytecznego jak nowy wygląd śrutówy, a za bardziej oldskulowy $2.99...
Gdy grałem w Quake 2, to nie było dużo alternatyw. No to się grało a potem jeszcze raz. I trzeba było pogłówkować w niektórych momentach. A taki moment powoduje, że obrazki nie latają przed oczami, nie ma wybuchów, światełek itp.
W takich czasach żyjemy.
Teraz głównie gram w szachy (od wielu lat) i
@przegryzam: Oj w kłejczaku było światełek i laserków ( ͡° ͜ʖ ͡°)