Ja zawsze jak widze korek nie wazne czy autostrada czy krajowka to odstęp min 10m i łeb w góre na lusterko. Raz juz uratowało życie, Tobie mogło trochę zabraknąć...
Pamiętajcie, że kierowcy zawodowi, to starzejąca się grupa zawodowa, która może przez swój stan zdrowia stwarzać zagrożenie na drodzę.
Badania lekarskie i psychologiczne w tym kraju, to kpina. Jak mieliście komisję wojskową i nawet mając jakiś problem zdrowotny dostaliście A, to wiedzcie, że taki kierowca uprawnienia kiedyś mógł zdobyć również łatwo, co kategorię A w wojsku.
Nie usprawiedliwiam ich, ale dbajcie o siebie i zawsze sprawdzajcie, co macie za sobą. ZAWSZE, gdy
Taki sam przypadek spotkał moją znajomą tylko nie miała tyle szczęścia. Kilka miesięcy w śpiączce, do dziś nie odzyskała pełni sprawności i jest mocno rehabilitowana.
@Przystanek: O ile nie uderzył w innego TIRa, to prawdopodobnie nic mu się nie stało. Nogi kierowcy znajdują się na wysokości 1,6 - 2-0 metrów. Zwykle one ulegają uszkodzeniu podczas uderzenia w inny pojazd.
@marek-krakow: Pewnie mnie tu zaraz zlinczują,ale jak dla mnie ile sie ich da to bym na tory przerzucał.40 tonowy pocisk w rękach kolesia,ktory nic nie potrafi w zyciu robić jak tylko wsiąść za fajere.
1. Dojeżdżamy do zatoru, zostawiamy sobie z 3 metry odstępu i obczajamy lusterka wsteczne. 2. Włączamy awaryjne. Spokojnie jesteś w stanie uciec w razie konieczności. Mogą mi zarzucać że jestem piratem drogowym bo lubię sobie depnąć. Owszem. Ale ogarniania przeze mnie drogi i otoczenia, nikt nie zauważy, a lusterka to moja druga para oczu. Dlatego nic takiego jak na filmiku mnie nie zaskoczy, bo domyślnie zawsze przyjmuje to za bardzo realną sytuację.
Rada dla autora nagrania: W takich sytuacjach włączaj awaryjne, w ten sposób ostrzeżesz kierowcę za tobą o tym że jest korek i się zatrzymałeś. W tej sytuacji pewnie i tak by to nie pomogło, kierowca ciężarówki ewidentnie się zagapił.
Jeśli chodzi o ten cały hejt który wylał się tu na kierowców dużych składów:
@Qbba: Z innej strony to nie autostrada tylko zwykła droga. Trudno ciągle włączać awaryjki przy każdym stopie. A kierowca jak już zauważył problem, to po prostu zaczął uciekać na pobocze.
Komentarze (318)
najlepsze
PS. Daj troche CC ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Badania lekarskie i psychologiczne w tym kraju, to kpina. Jak mieliście komisję wojskową i nawet mając jakiś problem zdrowotny dostaliście A, to wiedzcie, że taki kierowca uprawnienia kiedyś mógł zdobyć również łatwo, co kategorię A w wojsku.
Nie usprawiedliwiam ich, ale dbajcie o siebie i zawsze sprawdzajcie, co macie za sobą. ZAWSZE, gdy
@ExitMan: Spokojna o to głowa, obecnie zabijają rocznie mniej niż rowerzyści.
@Przystanek: O ile nie uderzył w innego TIRa, to prawdopodobnie nic mu się nie stało. Nogi kierowcy znajdują się na wysokości 1,6 - 2-0 metrów. Zwykle one ulegają uszkodzeniu podczas uderzenia w inny pojazd.
@rolnik_wykopowy Proszę Pana, na to nikt się nie łapie od 25 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Włączamy awaryjne.
Spokojnie jesteś w stanie uciec w razie konieczności. Mogą mi zarzucać że jestem piratem drogowym bo lubię sobie depnąć. Owszem. Ale ogarniania przeze mnie drogi i otoczenia, nikt nie zauważy, a lusterka to moja druga para oczu. Dlatego nic takiego jak na filmiku mnie nie zaskoczy, bo domyślnie zawsze przyjmuje to za bardzo realną sytuację.
każdy ma jakieś nawyki. Ja na autostradach i ekspresówkach staram się nie jechać między ciężarówkami ¯\_(ツ)_/¯
Jeśli chodzi o ten cały hejt który wylał się tu na kierowców dużych składów: