@fruger: Jakie ulgi? Przecież transport tymi busami w 95% opłaca sie tylko dlatego ze są krętactwa, oszustwa i brak poszanowania jakichkolwiek przepisów. Gdyby tak kombinował transport 40 torowcami co nie znaczy ze nie kombinują) to już dawno pol 'Polski by krzyczało ze to mordercy na kolkach.
jako były spedytor drogowy powiem jedno: busy to patologia i rak transportu. Brak tacho = nielimitowany czas pracy brak wymagań co do licencji i niskie bariery wejscia na rynek dla przewozników skutkują masą Januszy hołdujących hasłu: bus musi latać. Klienci nie lepsi, byle taniej było, kantują na wadze i objętości, lewe dokumenty, wagi z powietrza brane. I tak to wygląda w całej europie...
Takie kontrole powinny być co 5 km i każdego busa powinni na wagę brać. Bo to co się dzieje w polskim busiarstwie to patologia, ładują po 2 tony na auto za nieco większy pieniądz i zadowoleni...sam sobie Polak Polakowi psuje rynek. O bezpieczenstwie juz nie wsponme
@Ciasto_z_Truskawkami: W Polsce są koleiny bo się drogi robi z gównolitu ;) U mnie jakoś rok temu przebudowali znaczny odcinek jednej z głównych dróg przez miasto. Nowy asfalt, nowe podłoże, ogólnie jak robili to nie było byle zerwanie asfaltu i położenie nowego tylko dziura w drodze na co najmniej metr. I co? Po pół roku głównie na prawych pasach przed światłami koleiny w uj i oczywiście "żeberka" w poprzek drogi.
Hmmm Bus zawsze mi się kojarzył z przewozem osób. Na zdjęciu widzę dostawczaki jakieś, a w tekście "Rekordzista ważył aż o ponad 4100 kg za dużo." Dla busa to ponad 41 osób ponad normę ;) Więc chyba raczej ciężarówki.
Komentarze (182)
najlepsze
Na zdjęciu widzę dostawczaki jakieś, a w tekście "Rekordzista ważył aż o ponad 4100 kg za dużo." Dla busa to ponad 41 osób ponad normę ;)
Więc chyba raczej ciężarówki.