Remonty wrocławskich torowisk zajmą... 46 lat
Zła kondycja finansowa wrocławskiego MPK przekładała się na bezpieczeństwo i jakość przewozów. Bywało tak, że na wrocławskie ulice wyjeżdżały 18-letnie autobusy a także tramwaje, których wiek dawno przekroczył 40 lat. To wnioski z raportu NIK, która badała funkcjonowanie i rozwój transportu publ.
sl500 z- #
- #
- #
- #
- 81
Komentarze (81)
najlepsze
NIK tak naprawdę gówno może, napisze raport, a seler wyjdzie i powie że to nieprawda i tyle w temacie.
Powinno być tak, że raport NIK jest wiążący dla kontrolowanego podmiotu a zalecenia w nich zawarte powinny być wdrożone w odpowiednim czasie.
Niektóre mniejsze miasta myślą o opłatach za parkowanie nawet w sobotę co spotyka się z pretensjami mieszkańców.
Problem jest na szczeblu centralnym i nie widać na razie gwarancji zmiany na lepsze.
@WitkacyInz: za to we wrocku jak na loterii. Dojedziesz tramwajem lub wypadnie z szyn.
Rowery mają za to fajnie z drogami
Komentarz usunięty przez moderatora
Mieszkam w centrum, obok mojej kamienicy idą tory (na oko max 2-3m od kamienicy są tory), jak tramwaj przejeżdża to cała kamienica aż drży. Teraz (od miesiąca-dwóch) jest spokój i nic nie robią, ale wcześniej to tak lekko przez rok-dwa, przynajmniej raz w tygodniu spawali te tory, prowadzili ostre prace remontowe. My nie śpimy, tramwaje na drugi dzień rozjadą efekty
No i tak powinno być, no ja #!$%@?ę. Tramwaj kupujesz raz na 40 lat, a nie w leasingu na trzy lata XD
Otoz wyobraz sobie, ze przy kazdej kontroli 20% pojazdow nie nadawalo sie do przewozu czegokolwiek, nie wspominajac o ludziach. Tak dokladnie, 20% zatrzymywanych dowodow rejestracyjnych, w tym za niesprawne hamulce, uklady kierownicze itd. Ryja szczepic szkoda na poziom zanieczyszczen generowanych przez przestarzale jednostki napedowe.
Tak trzeba patrzec na 40 letnie sztruclowate
Od wczoraj także nie rządzi tam ta sama klika, która wybierana jest przez mieszkańców od lat.
Sami mieszkańcy ponoszą także winę za stan obecny.
przykład z Wiednia
Nie rozumiem czemu Cię minusują. Absolutnie nie jest to dużo. O ile jest dobrze utrzymany - z czym pewnie we Wrocławiu jest problem. Ale na całym zachodzie jeżdżą tramwaje które mają nawet i po 70 lat - bo to jest buda z silnikiem elektrycznym. Nie ma co mieć kompleksów.
Tereaz nakłady znacznie zwiększono, jest widoczna poprawa ale do celu wciąż daleko.