Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko168
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

1105

Unreal Engine 5 Revealed! | Next-Gen Real-Time Demo Running on PS5

Tech demo Unreal Engine 5. Wedlug slow, dzialajace w realtime na PS5. Wyglada swietnie. Next gen nadchodzi.

stormkiss
stormkiss
stormkiss
z
youtube.com
dodany: 13.05.2020, 15:11:35
  • #
    unrealengine
  • #
    ps5
  • #
    xboxseriesx
  • #
    pc
  • 215
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (1)

Lepsza jakość
draculeq
z vimeo.com
  • 28

Komentarze (215)

najlepsze

upodlator
upodlator
13.05.2020, 17:18:43
  • 374
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

orczysty
orczysty
13.05.2020, 17:21:06 via Wykop Mobilny (Android)
  • 60
@upodlator: zależy od twórców :/ zelda breath of the wild to przyklad jak robic sandboxy, testowali czy gracz za dlugo sie nie nudzi na swiecie i dzieki temu wypelnili mape dodatkowymi aktywnościami tam, gdzie ich brakowało
Horizon zero dawn tez jest pod tym wzgledem udane
  • Odpowiedz
j.....y
j.....y
konto usunięte 13.05.2020, 17:38:14
  • 30
@upodlator: Kurde to samo miałem pisać. Piękniejsza grafika oznacza większy kaganiec nałożony na fizykę i otwarty świat. Takie rozwiązania będą dobre do gier liniowych naładowanych cutscenkami. Gry z otwartym światem które muszą też obliczać to co się dzieje "za kamerą" już nie wyrobią przy tych efektach.

Ja zdecydowanie lepiej bawie się w grach typu minecraft, gdzie grafika kuleje ale postawili na super sandbox.
A teraz jeszcze z RTXem to wygląda
j.....y - @upodlator: Kurde to samo miałem pisać. Piękniejsza grafika oznacza większy...
  • Odpowiedz
badziebadla
badziebadla
13.05.2020, 17:32:35
  • 234
( ͡º ͜ʖ͡º)
badziebadla - ( ͡º ͜ʖ͡º)

źródło: comment_1589391150G9Tgb5f6IOO52lQPqfmfNj.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

non-serviam
non-serviam
13.05.2020, 17:48:35
  • 16
@badziebadla: mmm co za sneak peek. To Będzie Unreal 6? Nie mogę się doczekać ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
niebieskikociak
niebieskikociak
13.05.2020, 18:08:35
  • 33
@badziebadla: Dobrze że napisali że to screenshot ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jonasz787
jonasz787
13.05.2020, 15:43:32
  • 68
Oglądałem ze szczęką na podłodze... To co Epic robi, to jest next level shit.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

emjot86
emjot86
13.05.2020, 19:07:07
  • 2
@jonasz787: for real, bro.
  • Odpowiedz
baronio
baronio
13.05.2020, 19:48:53
  • 4
To co Epic robi, to jest next level shit.


@jonasz787: fakt. Prawie jak w 3DMark 2001 ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
solarris
solarris
13.05.2020, 15:48:21 via Android
  • 58
Pierwszy Unreal też robił wrażenie.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

slums
slums
slums
13.05.2020, 16:58:14
  • 31
@solarris: Po prawdzie, pochwała gdzie należna ale i batem za należne - kij Epic'owi w oko za to, że jeszcze nic nie zrobił z faktycznym Unrealem.

Po mizernowatej dwójce, której nawet nie robili sami, absolutnie poddali się z tą serią tak samo jak z UT.
Ludzie spodziewali się pare lat temu, że na 20-lecie serii zrobią cokolwiek, chociażby wydanie kodu źródłowego gry.

No i tak to jest... Może przy UE5
  • Odpowiedz
Francisco_dAnconia
Francisco_dAnconia
13.05.2020, 17:33:02
  • 28
@solarris: Musieliby jeszcze dodać strzałkę, gdzie masz iść, żeby nowe pokolenie chciało w to grać (;
Pamiętam to bieganie kwadransami po całym poziomie i szukanie jakieś przegapionego przejścia...
  • Odpowiedz
Cointreau
Cointreau
13.05.2020, 15:28:27 via Android
  • 51
Z tym dźwiękiem to będzie jak zawsze, nikt tego nie będzie używał bo taniej będzie użyć istniejących dźwięków lub nagrać prostsze. Żeby to miało ręce i nogi to by trzeba nagrywać każde pojedyńcze uderzenie kamienia i przypuszczać przez filtry. Ciekawe czy ten algorytm ogarnia od jakiej powierzchni odbija dźwięk czy tylko jaki ma kształt.
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

slums
slums
slums
13.05.2020, 16:23:57
  • 57
@Cointreau: Dźwięk w grach zatrzymał się w zasadzie po epoce EAX'a ale tutaj się nie zgodzę.
Cała zabawa polega na tym, że jest to wbudowane w silnik więc jest to benefit pasywny.

Pewnie dużo podpatrzyli z tego jak działa Steam Audio, gdzie (w przypadku implementacji UE4) flagowałeś poszczególne obiekty jako "istotne" dla geometrii sceny i definiowałeś ich bazowy materiał.

Potem na podstawie tego mogłeś albo wstępnie przeliczyć parametry sceny, żeby potem system pracował
  • Odpowiedz
r.....k
r.....k
konto usunięte 13.05.2020, 17:48:21
  • 11
@slums: pod koniec lat 90 było jeszcze coś takiego jak aureal a3d wave tracing co mniej więcej odpowiada temu co opisałeś. Wyszło kilka kart dźwiękowych które je sprzętowo wspierały. Niestety firma została wykupiona przez Creative a technologia schowana do szuflady.
  • Odpowiedz
P.....l
P.....l
konto usunięte 13.05.2020, 17:55:38
  • 44
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Dev321
Dev321
13.05.2020, 19:07:33
  • 11
@PanZiomal: Wygląda jak rtęć xD
  • Odpowiedz
PanDzikus
PanDzikus
13.05.2020, 17:01:46
  • 40
Ładne ale co z tego skoro w grach krew nadal będzie beznadziejnie zrobiona prawdopodobnie na sprite'ach i nadal będzie znikać w powietrzu zamiast ochlapywać to co ma ochlapać zaś trupy nadal będą znikać niczym kamfora. Krew powinna być robiona na vokselach. Zresztą nawet na spritach da się zrobić dobrą krew skoro zrobiono taką w Brutal Doomie. Nie rozumiem dlaczego twórcy gier robią tak beznadziejnie słabą krew aby tylko było coś czerwonego.
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Foxlifejenkins
Foxlifejenkins
13.05.2020, 17:48:10
  • 26
@PanDzikus: Może nie chcą prowokować PEGI, to w końcu tylko jeden z efektów. Można sobie odpuścić.
  • Odpowiedz
PieceOfShit
PieceOfShit
13.05.2020, 17:49:49
  • 24
@PanDzikus: to może mieć związek ESRB/PEGI. Gra z realistyczną krwią dostanie oznaczenie Mature i wtedy gdy babcia będzie chciała kupić wnuczkowi na święto dziękczynienia Dooma, to pracownik Game Stopu odwiedzie ją od tego pomysłu i wydawca nie zarobi.
  • Odpowiedz
repiv
repiv
13.05.2020, 17:39:34
  • 31
Pamiętam jak wyszło demo Unreal Engine 4 to wtedy robiło wrażenie. Teraz po tych 8 latach już wrażenia nie robi, a wszyscy mówią że nie ma postępu w grafice. Różnicę widać szczególnie w oświetleniu
repiv - Pamiętam jak wyszło demo Unreal Engine 4 to wtedy robiło wrażenie. Teraz po t...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Aryo
Aryo
13.05.2020, 20:39:22
  • 10
@repiv: O cholera. Faktycznie widać ząb czasu. Rozdzielczość cieni i paralax robi wrażenie dosyć niskiej w porównaniu z tym co widać w nowych grach

ale tech demo The DArk Sorcerer nadal robi wrażenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Aryo - @repiv: O cholera. Faktycznie widać ząb czasu. Rozdzielczość cieni i paralax r...
  • Odpowiedz
3agle
3agle
14.05.2020, 00:18:43
  • 0
@repiv: toć to przepaść
  • Odpowiedz
Aaaaarghhh
Aaaaarghhh
Aaaaarghhh
13.05.2020, 16:18:37
  • 27
Ci goście na początku filmu też są renderowani, bo nie mam pewności?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

MEGATOMEK
MEGATOMEK
13.05.2020, 19:33:29
  • 17
Czekam na grę kontynuującą to co zrobiono w Soldier of Fortune, reakcje na strzały w konkretne miejsca. Czekam i od kilkunastu lat nic.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

vordas
vordas
vordas
13.05.2020, 21:08:06
  • 4
@MEGATOMEK: Oj pamiętam ile za gówniarza radości dawało mi odstrzeliwanie kończyn w SOF2. Aż dziwo bierze że po tylu latach wciąż chyba nie ma w grach tak rozbudowanej możliwości destrukcji oponenta
  • Odpowiedz
vordas
vordas
vordas
14.05.2020, 05:57:19
  • 1
@Tasde: o Mordhau nie słyszałem. Co do Rdr2 I GTA to zgadzam się ale poziom szczegółów rozwałki jednak nie dorównuje 20 letniemu Soldierowi. Tam się czuło strzelanie. https://youtu.be/-U3osxTS9lk
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

Hity

tygodnia

Radny z Krakowa NISZCZY butelki Ustronianki w sklepie
Radny z Krakowa NISZCZY butelki Ustronianki w sklepie
3199
Zamiast alimentów równa opieka nad dziećmi. Wynik - 25% mniej rozwodów
Zamiast alimentów równa opieka nad dziećmi. Wynik - 25% mniej rozwodów
2864
InPost buduje konkurencję dla Allegro.
InPost buduje konkurencję dla Allegro.
2478
System kaucyjny to przekręt stulecia? "Miliardy nabite w butelkę". Kto zarobi fortunę?
System kaucyjny to przekręt stulecia? "Miliardy nabite w butelkę". Kto zarobi fortunę?
2474
Kto stoi za zamówieniem i nie odebraniem 11 ton śliwek od rolnika?
Kto stoi za zamówieniem i nie odebraniem 11 ton śliwek od rolnika?
2302
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #unrealengine5
  • #gamedev
  • #unity3d
  • #unreal
  • #programowanie
  • #pcmasterrace
  • #gry
  • #ue4
  • #grafika
  • #tombraider
  • #gamejam
  • #unrealtournament
  • #kiciochpyta
  • #goldenshovel
  • #consolepeasants

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking