Booksy zwolniło 150 pracowników, może stracić połowę klientów
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1586855243zQEMZ8NPgTRFPWHn1Uc6JO,w300h194.jpg)
Platforma Booksy, służąca do umawiania wizyt u fryzjerów i w salonach kosmetycznych, pożegnała się z ponad 150 pracownikami, połową swojego zespołu. Wskutek epidemii firma spodziewa się utraty nawet połowy z 300 tys. współpracujących z nią salonów. Zawiesiła rozmowy z potencjalnymi inwestorami.
- #
- #
- #
- #
- 157
Komentarze (157)
najlepsze
Komentarz z odrobiną empatii zaminusowany. Komentarz "hurr durr nic innowacyjnego, zagranico majo to samo" plusowany w kosmos.
Typowy wykop.
@eDameXxX: Nawet ten portal jest kopią zagranicznego Digga.
Komentarz usunięty przez moderatora
@perasperaadopelastra: to patologia i chamstwo, gdy w czasie rekrutacji nie masz informacji zwrotnej.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja się zraziłem po pierwszym użyciu i za hajs w to wpompowany mogli dużo lepiej to zaprojektować.
Co do ch.ja?
@James_Owens: #!$%@? mam w kolejkę klikam sobie że chce do fryzjera za tydzień na 10, albo na za 3 tyg o 11. I wiem, że przychodzę i jestem obsłużony a nie wpadam do fryzjera a tam 20 osób.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Firmy nie upadają podczas kryzysów bo ich produkty są złe. Jeśli we względnie dobrych czasach zarabiają i mają użytkowników / klientów to znaczy, że ta usługa jest komuś potrzebna. Taki kryzys potrafi zachwiać płynnością finansową, jeśli ktoś pracował na niskich marżach jak w
Jak byłem dzieckiem, to się po prostu przychodziło, czekało średnio 10-20 minut i wchodziło na strzyżenie. I wybierając fryzjera, do dzisiaj staram