Przejazd pomiędzy II a I linią metra
Przejazd łącznikiem technicznym pomiędzy stacją C-10 Rondo ONZ na centralnym odcinku II linii metra a stacją A-13 Centrum na I linii metra. Bo niektórzy się zastanawiają w jaki sposób wagony II linii znalazły się pod ziemią.
NiebieskiWStringach z- #
- #
- #
- 77
- Odpowiedz
Komentarze (77)
najlepsze
Nieliczny i największy plus tej części - łażenie między stacjami pod ziemią. Nie licząc moskiewskiego metra ofc
Pozdrawiam z Zamościa
http://budowametra.pl/wp-content/uploads/2011/06/ulotka-przebieg-przekr%C3%B3j-001.jpg
Ten łącznik jest tylko technologiczny do momentu wybudowania drugiej STP (stacji techniczno postojowej), bo póki co wszystko jest obsługiwane przez STP Kabaty.
@mikii77:
Robi się mu test z topografii miasta i orientacji w przestrzeni.
Wymagany jest brak lęku wysokości.
@nocnyMark Są co prawda tory przeglądowe na tych stacjach, ale się z nich nie korzysta. Wszystkie przeglądy są wykonywane na STP Kabaty, stąd ten łącznik.
http://budowametra.pl/faq/