Początek końca niemieckiej motoryzacji?
Pionierzy w swoim czasie, jednak ostatnio bardziej konserwatywni, niemieccy producenci aut - Daimler, BMW, czy VW tracą swoją przewagę konkurencyjną. Dlaczego?
Good_Times_Bad_Times z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 43
Pionierzy w swoim czasie, jednak ostatnio bardziej konserwatywni, niemieccy producenci aut - Daimler, BMW, czy VW tracą swoją przewagę konkurencyjną. Dlaczego?
Good_Times_Bad_Times z
Komentarze (43)
najlepsze
A środowisko naturalne jak by
@Cyjanek_i_Szczescie:
Bynajmniej! Biorąc pod uwagę większą "stabilność" domu w stosunku do samochodu, czyli wynajmowanie nie na godziny, a na tygodnie-miesiące, to właśnie takimu house sharing-owi próbuje patronować airbnb. I, niestety, z coraz większym sukcesem.
Już bardziej w opcji subskrypcji gdzie masz kilkadziesiąt tysięcy aut w mieście i wsiadasz do któregokolwiek, jedziesz i parkujesz gdzie chcesz. Niestety wszystkie firmy carsharingowe nie radzą sobie z tym bo potrzebna jest albo niesamowicie
@abraca: Tak samo, silniki elektryczne mało się starzeją. Mamy jeden w maszynce do mięsa i chodzi już 30 lat, nadal ciągnie tyle co na tabliczce znamionowej.
Obecne samochody się nie ładują same tylko ktoś je musi podpiąć i odpiąć, prawo nie pozwala im też jeździć dalej niż
@abraca: Taka taksówka zajmie więcej czasu niż kursujące po stałych trasach busy. Prosty przykład to właśnie busy które jeżdżą na zachód pod adres. Powstaje tu problem komiwojażera wtedy. Liniowe autokary pokonują te trasy szybciej, jedyna niedogodność to ostatni etap podróży.
Ekologia jak cholera :D
https://www.youtube.com/watch?v=0vq6KEOIiMg
Znaczy ze vw ma juz technologie bo chyba przeniesienia z highendowego porsche do jakiegos vw i obciecie o polowe osiagow to chyba nie jest taki problem. xD
Problemem moze byc to ze niemcy uczepili sie autosar'a jak przyslowiowy rzep psiego ogona a jest to rozwiazanie takie sobie i to im moze bardziej przeszkodzic bo o ile wiem w tesli to wszystko albo przynajmniej wiekszosc rzeczy dziala na lunuksie.
Przenosi się jedną dewastacje klimatu na inną.
lepsze niż te na paliwo płynne, nawet w opalanej węglem Polsce.
Środowisko wróci do poprzedniego stanu wraz z rozwojem technologii i odpowiednią polityką. Samochodowy elektryczne są częścią tego rozwiązania.
Za bardzo skupili się na dojeniu klientów.
Mamy dominującą pozycję na rynku teraz trzeba wyciągnąć więcej pieniędzy od klientów bo tak mówią nam słupki w Excelu, krzywa Rostowski/Morawiecki.
Tylko zapomnieli, że w ciągu dekady ludzie się zorientują czemu warto iść do konkurencji.