Początek końca niemieckiej motoryzacji?
Pionierzy w swoim czasie, jednak ostatnio bardziej konserwatywni, niemieccy producenci aut - Daimler, BMW, czy VW tracą swoją przewagę konkurencyjną. Dlaczego?
Good_Times_Bad_Times z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 43
- Odpowiedz
Pionierzy w swoim czasie, jednak ostatnio bardziej konserwatywni, niemieccy producenci aut - Daimler, BMW, czy VW tracą swoją przewagę konkurencyjną. Dlaczego?
Good_Times_Bad_Times z
Komentarze (43)
najlepsze
Błąd już na wstępie - niemieckie marki NIGDY i w NICZYM nie były pionierami w motoryzacji. A przynajmniej w niczym naprawdę istotnym, co najwyżej w jakichś mało istotnych pierdołach. Pionierzy to Włosi, Francuzi, Amerykanie, Japończycy. Ale nie Niemcy.
Materiału jako takiego nie komentuję, bo nie oglądałem - w pracy jestem.
Pierwszy samochód? Pan Benz
Silnik diesla? Pan Diesel
Marka Mercedes powstała od imienia córki pana Benza o ile dobrze pamiętam
Obaj to Niemcy, przełom XIX i XX wieku, dat nie pamiętam, od tego jest Wikipedia.
Zanim coś napiszesz poszukaj w Internecie chociaż kawałka informacji.
Niemcy są tak zapatrzeni w siebie, tak przekonani o swojej wyjątkowości, że nigdy nie zakupią od obcego jakiegokolwiek systemu.
Aktualnie przegrywają już w innych high-tech branżach - bankowej, telefonicznej, internetowej. Tam gdzie reszta świata wprowadza Wepay, Alipay, Blik, Telefonię 5G - oni trwają w swojej archaicznej technologi, byleby tylko była ona ich własna.
Dobrym przykładem będą komputery firmy Fujitsu-Siemens które były już gruzami w momencie
W j. polskim wartości dziesiętne poprzedzamy przecinkiem, a nie kropką!