Play: Nie mamy pańskich SMSów i co nam pan zrobisz?
Na jeden z moich numerów w abonamencie nie przychodzą SMSy od osób prywatnych. Play nie widzi problemu.
Kocury z- #
- #
- #
- #
- #
- 134
Na jeden z moich numerów w abonamencie nie przychodzą SMSy od osób prywatnych. Play nie widzi problemu.
Kocury zTL;DR Na jeden z numerów, który jest u nich w abonamencie przychodzą wyłącznie SMS systemowe sieci, nie przychodzą natomiast SMS od prywatnych osób. Play nie widzi problemu.
Na wyżej wymieniony numer przychodzą wyłącznie SMSy systemowe z Play: ObslugaPlay, PlayFinanse, Play, +48791398076. Tylko i wyłącznie te, inne giną w krainie never ever land…
Sprawa była zgłaszana wielokrotnie. Za każdym razem Play twierdził, iż u nich w systemie SMSy były prawidłowo dostarczone. To, że SMS się nie wyświetla na urządzeniu końcowym to wg nich moja wina. Ot po prostu jedna z podstawowych funkcjonalności nie działa, bo nie i już!
Proponowano mi różne sposoby rozwiązania problemu, m.in. przekładanie karty do innego telefonu, wydanie duplikatu karty SIM, sprawdzenie nr Centrum SMS... wszystkie te kroki wykonałem. Mino to Play nadal twierdzi, że wina nie leży po ich stronie, gdyż ich system zgłasza, że SMS dostarczane są prawidłowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W salonie Play pracownik potwierdził, że SMSy faktycznie nie dochodzą, ale reklamacji pisemnej nie pozwolił u siebie złożyć - stwierdził, iż reklamację mam robić na Play24 (przez internet), a konsultanci z Play24 nie widzą problemu po swojej stronie. Typowe.
Już nie liczę na rozwiązanie problemu... chcę jednak na bazie swojego doświadczenia przestrzec ludzi przed tą, jakby nie patrzeć jedną z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Piszę to też z nadzieją, że być może ktoś z was spotkał się z podobną sytuacją i udało się ją w końcu jakoś rozwiązać?
Poniżej zgłoszenia oznaczone jako „zamknięte”.
Komentarze (134)
najlepsze
@mhrok87: wydali mi duplikat - nie pomogło.
@sSpoko: Bramka SMS, czyli numer Centrum SMS ma prawidłowy numer. Jak wspomniałem przekładałem kartę do innego telefonu, więc nawet jak na jednym telefonie byłyby złe ustawienia, to na innym powinno być już ok. Zresztą po włożeniu karty z innym numerem SMS dochodzą - więc to nie wina telefonu czy ustawień moim zdaniem.
@Pawel993: sam nic nie włączałem, a nawet jakbym włączył to Play powinno po tylu zgłoszeniach się zorientować.
Komentarz usunięty przez moderatora
@niezle_jajca:
Nie podoba sie to #!$%@? do biedronka mobile czy lidl mobile.
W wieszosci przypadków wina leży po stronie użytkownika, zjadło środki, mało dajo, ojojo nie zesraj się.
Każda firma czy play czy tmobile itp to nie są instytucje charytatywne.
Jak bym miał 1 życzenie to chciał bym by te wszystkie oferty na karte były min 2 rady droższe by Janusze sie obsrały
Komentarz usunięty przez moderatora