Play: Nie mamy pańskich SMSów i co nam pan zrobisz?
Na jeden z moich numerów w abonamencie nie przychodzą SMSy od osób prywatnych. Play nie widzi problemu.
Kocury z- #
- #
- #
- #
- #
- 134
Na jeden z moich numerów w abonamencie nie przychodzą SMSy od osób prywatnych. Play nie widzi problemu.
Kocury zTL;DR Na jeden z numerów, który jest u nich w abonamencie przychodzą wyłącznie SMS systemowe sieci, nie przychodzą natomiast SMS od prywatnych osób. Play nie widzi problemu.
Na wyżej wymieniony numer przychodzą wyłącznie SMSy systemowe z Play: ObslugaPlay, PlayFinanse, Play, +48791398076. Tylko i wyłącznie te, inne giną w krainie never ever land…
Sprawa była zgłaszana wielokrotnie. Za każdym razem Play twierdził, iż u nich w systemie SMSy były prawidłowo dostarczone. To, że SMS się nie wyświetla na urządzeniu końcowym to wg nich moja wina. Ot po prostu jedna z podstawowych funkcjonalności nie działa, bo nie i już!
Proponowano mi różne sposoby rozwiązania problemu, m.in. przekładanie karty do innego telefonu, wydanie duplikatu karty SIM, sprawdzenie nr Centrum SMS... wszystkie te kroki wykonałem. Mino to Play nadal twierdzi, że wina nie leży po ich stronie, gdyż ich system zgłasza, że SMS dostarczane są prawidłowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W salonie Play pracownik potwierdził, że SMSy faktycznie nie dochodzą, ale reklamacji pisemnej nie pozwolił u siebie złożyć - stwierdził, iż reklamację mam robić na Play24 (przez internet), a konsultanci z Play24 nie widzą problemu po swojej stronie. Typowe.
Już nie liczę na rozwiązanie problemu... chcę jednak na bazie swojego doświadczenia przestrzec ludzi przed tą, jakby nie patrzeć jedną z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Piszę to też z nadzieją, że być może ktoś z was spotkał się z podobną sytuacją i udało się ją w końcu jakoś rozwiązać?
Poniżej zgłoszenia oznaczone jako „zamknięte”.
Komentarze (134)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@Adolf-Kitler: od razu prawnik, czy może zacząć od Rzecznika Praw Konsumenta?
@RozentuzjazmowanyBlondyn:
temat niewygodny widać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@hyperlink: warto wiedzieć, dzięki na przyszłość!
PS. problem też jest z netem. Mam pakiet, a potrafi przy przeglądarce nie wczytać strony i za chwilę sms, że nie
@thisismaddnes:
Pewnie, zawarłem umowę, płacę i jeszcze mam czelność żądać, żeby podstawowa usługa działała prawidłowo.
@TAKATA_: może powinni dostać następne wsparcie/dotację - tak jak to miało miejsce z nadajnikami konkurencji.
#pdk
@Zwijas: Numer przeniosłem do nich zanim się stoczyli, a w czasach Gruszki potrafili posypać głowę popiołem i zadowolić klienta (╯︵╰,)
@smotek
@aktualnosci1
@xandra
Skorzystałem z waszej rady i napisałem do UKE.
Play moją sprawę wziął na przeczekanie jak widać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Od jakiś 2 tygodni (jak nie lepiej) nie działa mi internet, połączenia i sms'y działają jak im się zachcę (większość dnia mam niby wyłączony telefon)
Reklamacja zgłoszona na drugi dzień po zauważeniu problemu, CMOK przyjął zgłoszenie i po 1,5 tyg łaskawie zaproponowali darmową wymianę karty sim bo nie są w stanie nic zrobić, a dział techniczny ciągle analizuje problem
Oczywiście
@sebool12: To nie jest ich podsieć. Ich podsieci to Red Bull Mobile i Fakt Mobile.
@biedna_polska: tak, aczkolwiek jak ten nr był w Orange nie było żadnego problemu z odbiorem SMS wysłanych na ten numer.
Chyba zaraz napisze o tym wierszy artykuł
Nie chce mi się czytać całej korespondencji - i tak nic nie wniesie bo ich odpowiedzi są niezbyt wartościowe.
Komentarz usunięty przez moderatora
Spróbuj wysłać SMS-a do siebie.
1. Możesz miec blokade premium ktora zle dziala i nie przepuszcza smsow normalnych. Niech Ci to sprawdza w salonie.
2. Przenosiles numer z innej sieci do Play (najczesciej Orange i T-Mobile maja taki problem), ze po przeniesieniu numeru nie wszystkie uslugi dzialaja poprawnie, a to nie dochodza sms a to nie dochodza polaczenia (jest komunikat o nieistniejącym numerze). Wyglada to mniej wiecej tak