@Sakad: zależy też od eksploatacji, wymiany olejów, filtrów, i ogólnej ogłady w użytkowaniu. Zresztą auto eksploatowane w miejście będzie w dużo gorszym stanie po takim przebiegu niż auto używane w trasie. Najlepszy przykład to polonez którego znalazł złomnik. 400tyś i lepszy stan niż niejednego który teoretycznie ma przebiec 3-4 razy niższy
Dla debili w takich autach liczy się znaczek na masce, a nie jakiś tam stan techniczny. Łowcy #!$%@? prestiżu na niemieckim szrocie. Im starszy złom, tym wyżej nos zadarty. Tymczasem 5 na 7 prywatnych samochodów w Polsce, to gównoużywki z Zachodu.
Audi a6c5 avant 1.9tdi awx 131km na blacie 309kkm w komputerze zapisane było 1mln50tys ;D auto sie nie sypie, nie kopci, jedyna wada starte przycisko +- od klimy i lekko przetarty fotel kierowcy, oleju ani grama nie bierze od wymiany do wymiany :) wystarczy dbać.
@mogewszystko100: co wy macie z tym olejem jak się jedzie i nie jest za nami chmura jak za parowozem to nich sobie zre komu to przeszkadza. Dolewać trzeba i tyle nic nadzwyczajnego wyciągnąć bagnet raz na tydzień czy tam na dwa :)
@a-lexis: nowsze silniki tak, ale te stare nie miały tych predyspozycji wiec to jest jakiś wyznacznik. To nie jedyne auto jakie mam akurat dałem dla przykładu bo to jeden z muzealnych eksppnatow mam jeazcze 5 busow z rocznikow 2016-2018 i tez żadnych problemow chce tylko podkreśli ze wystarczy dbać:)
W VAGach z tych lat interfejsem za 80zł można zrobić wiele - ustawiać przebieg w liczniku, czy w sterowniku silnika, wyłączać immobilizer, dopisywać klucze. Wystarczy kilka kliknięć :)
Komentarze (236)
najlepsze
Cudów nie ma niestety...