Dlatego w takim przypadku bezpieczniej samemu sprowadzic sobie lub kupic auto ze stanów. Kazdy gada że ze stanów same rozbitki sprowadzaja ale nie zawsze. A przynajmniej cala historie mamy do wglądu, kupujemy bezposrednio z ubezpieczalni z całą historią, a sprowadzone z belgii holandii wraki mają czesto lakier w oryginale a przebiegi natrzaskane po 180 tys w 2 letnim aucie. Ludzie noe moga zrozumiec 2 prostych zasad. Chcac kupic tanio albo wybieramy auto
@arekb81: audi mercedes bmw i vw maja te same czesci. Czesto produkowane sa w europie chociażby węgry. To prawda nie jest to oh i ah ale kupujac sami nawet przetarty bokiem wiemy co mamy i historia jest cala do sprawdzenia. Szukajac samemu nie musimy kupowac jakiegos mocno rozbitego. Wszystko zalezy od ceny. Niestety zakup z europy to wróżenie z fusów. Kupowalem i w eu i usa i niestety tak jest. Zeby
Taki starać mniej mieć nie będzie w Niemczech diesel jeździ conajmniej 20 tyś na rok i znalezienie dziesieciolatka z przebiegiem 200tys to cud... Trzeba wziąć pod uwagę że wiele z takim przebiegiem jest kręcone więc nie mówcie że jest takich...
@arekb81 z czego 90% od turasow I innych... Bez książki serwisowej i bite... Do tego stoją kilka lat... Ciężko jest znaleźć tymbardziej kombi. Lubię sobie czasem popatrzeć I widzę co się dzieje widzę jak klepia te auta i wystawiają przed "salon"
@mamut2000: niestety duża cześć społeczeństwa. Kolega już rok sprzedaje paska b6 w kombii w naprawdę fajnej wyposażeniowo wersji, jedyny mankament to przebieg jakieś 310tyś z tego co pamiętam i chyba dwa nieduże odpryski na dachu.Auto robiło głównie trasy do Holandii czy gdzieś w te rejony Serwisowany w dobrym serwisie wszystko na czas na dobrych częściach robione. Ale ludzie wolą kupić w podobnej cenie auto w gorszym wyposażeniu ale za to z
@Rammbo: ludzie wiedzą, że auta mają przekręcane liczniki, więc jak ktoś widzi, że auto ma 160 tys. to pewnie naprawdę wynosi około 300. A jak widzą auto z licznikiem 310, to pewnie wynosi 600. Nie dziwota, że mało kupujących.
1. Ecu mpglo byc wymienione. 2. Stary kondom co powinien byc na zlomie. 3. 500k, ale pytanie na ktorym silniku i ile auta wymienione. Znajac Audi i Vw to pewnie 2-3 auta w czesciach zostawione, jak nie wiecej.
ciezko. A te slawetne tdi, nawet jak uklad tlokowo-korb wytrzyma, to osprzet #!$%@? sie wyatarczajaca ilosc razy, by wkurzyc. Wole azjatyckie podejscie, wiec niezawodnosc przez 300-400K,
Nie prawda. Kto siedzi w temacie 1.9 TDI ten wie, że jak lejesz dobry olej, zmieniasz co 10 tysięcy, filtry zmieniasz na czas i jeździsz dbając o motor i osprzęt to 500K to jest ŻADEN PROBLEM
Na jakiej podstawie sterownik silnika w takim starym rumplu zna przebieg? Nie uwierzę, że skrzynia biegów przekazuje coś więcej niż tylko bieg neutralny.
@xxx12321_new: sygnał prędkości pojazdu i w tym modelu to zdaje się idzie z ABSu. A czujnika "luzu" w tym sprzęcie nie ma. Edit: w zależności od wersji bywał też czujnik prędkości pojazdu (VSS) na skrzyni, wtedy sygnał z tego czujnika jest wykorzystywany przez zegary i różne sterowniki w samochodzie (w tym i sterownik silnika)
Komentarze (236)
najlepsze
2. Stary kondom co powinien byc na zlomie.
3. 500k, ale pytanie na ktorym silniku i ile auta wymienione. Znajac Audi i Vw to pewnie 2-3 auta w czesciach zostawione, jak nie wiecej.
@Student_AWAS:
Nie prawda. Kto siedzi w temacie 1.9 TDI ten wie, że jak lejesz dobry olej, zmieniasz co 10 tysięcy, filtry zmieniasz na czas i jeździsz dbając o motor i osprzęt to 500K to jest ŻADEN PROBLEM
Turbina, dwumas - te rzeczy zużywają się w
Komentarz usunięty przez moderatora
@youshisu: Nie, no wtedy byłoby ok ;-)
Edit: w zależności od wersji bywał też czujnik prędkości pojazdu (VSS) na skrzyni, wtedy sygnał z tego czujnika jest wykorzystywany przez zegary i różne sterowniki w samochodzie (w tym i sterownik silnika)