Tytuł to clickbait. Z 5 minutowego filmu, w którym kobieta opowiada jak się wymawia Warszawa po angielsku i do tego edukuje, wyciągnięto ostatnie kilka sekund, że napiła się kranówki.
@Unbearable: Widzę brak odpowiedzi i morze minusów - standardowo na wykopie, śpieszę z wyjaśnieniem
apisałem, że tytuł to clickbait - bo nim jest, jeszcze raz podkreślam z całego 5 minutowego wideo, wyciąga się coś co jest na końcu i dorabia się do tego ideologię, że laska za łyk wody z kranu dostała 12 tys. Dostała je za całe wideo.
Czy to dużo/czy mało? Nie wiem, nie znam stawek na Youtube, pewnie dostała stawkę rynkową, z tego co słyszałem Radek Kotarski jej pomaga/pomagał, więc pewnie orientuje się, jak to jest
@Szczebaks: Ponadpolityczne podatkowe perpetuum mobile. To samo mówiła K. Pawłowicz, że ona sama finansuje swoją dietę poselską, płacąc podatki (a nawet płaci więcej).
A ile miasto może zaoszczędzić na braku konieczności odbioru odpadów? Afera z d--y, normalna stawka, wzięli reklamę u osoby z dużą ilością oglądających, zmiana mentalności kosztuje, a to co u nas się dzieje z ilością wody źródlanej w opakowaniach, to jest jakiś dramat. Koszty wyprodukowania, dowozu, sprzedaży, dowozu do domu, segregacji i utylizacji/recyklingu odpadów, za coś co można mieć za grosze z kranu.
@MartinoBlankuleto: Akurat Witt swoją widownię ma (bo i filmy robi ciekawe). Czy bardziej opłaca się zapłacić jej za takie nagranie czy np. wywiesić ileś tam billboardów? Nie wiem, ale daleki byłbym od krytyki takiej formy promocji kranówki.
No i? Myślicie że ile kosztuje reklama w radiu albo telewizji? To nie są żadne pieniądze... No chyba że boli was d--a że ktoś śmie zarabiać więcej niż 2k miesięcznie, to wtedy ok (-‸ლ)
EDIT A i w zasadzie to cały film jest promocją miasta, a nie tylko ostatnie 20 sekund łyku kranówki, więc trochę clickbait
@Naiken: Ehhh... odwracasz kota ogonem. Tu nie chodzi o to ile ktoś zarabia tylko o to jak r-----------ą nasze pieniądze urzędasy. Jakby jej bakoma zapłaciła 100k za łyk kefiru to zajebiście ale ona ZA NASZE PIENIĄDZE reklamuje WODĘ, k---a WODĘ, kto wpadł na taki pomysł, żeby reklamować WODĘ? Wodociągi czy jacyś hejterzy wody butelkowanej O_o? Zaraz zaczną reklamować oddychanie powietrzem albo sranie do kibla za "państwowe" pieniądze.
@PawelLegowski: gdyby tylko od paru lat Łódź nie prowadziła kampanii pt "Łódzka kranówka jest najlepsza", przez co podawana jest za darmo w lokalach gastronomicznych na ten przykład ;)
Jej filmy ogląda średnio 50 tysięcy osób. Warszawa stanowi 4,5% mieszkańców Polski, czyli możemy szacować że reklama trafi do 2 tysięcy Warszawiaków. Skoro wzięła za to 12 tysięcy złotych, to realny koszt reklamy wyniósł 6zł za docelowego odbiorcę.
To jest skandalicznie drogo i nie ma co tu się czarować. Za takie pieniądze mogli kupić butelki, wlać do nich wodę z kranówką i rozdać pod metrem w gorące dni. W ten sposób grono
@Massad: Targetem tej konkretnej reklamy są mieszkańcy Warszawy, bo tylko mieszkańcy Warszawy mogą pić tutejszą wodę z kranu. Zawsze przelicza się kwotę na grono docelowych odbiorców. Jak chcesz zareklamować swój zakład fryzjerski w Sopocie i zrobisz to w ogólnopolskiej gazecie o nakładzie 100 tysięcy sztuk, to przeliczysz tę reklamę na 100 tysięcy osób?
Zresztą tak prawdę mówiąc to ten koszt 12 tysięcy złotych jest bardzo duży nawet jeśli mówimy o
z-----i. powinni wziac jakiegos amerykanca. podpisac na filmiku, ze jest slawnym jutuberem w stanach i kazac powiedziec 'polaky w łorso majo pyszna woda. yummy' to by sie polactwo zesralo ze szczescia i do d--y by se ta wode nalewali bo ich wode zagraniczniak pochwalil xD
Komentarze (200)
najlepsze
apisałem, że tytuł to clickbait - bo nim jest, jeszcze raz podkreślam z całego 5 minutowego wideo, wyciąga się coś co jest na końcu i dorabia się do tego ideologię, że laska za łyk wody z kranu dostała 12 tys. Dostała je za całe wideo.
Czy to dużo/czy mało? Nie wiem, nie znam stawek na Youtube, pewnie dostała stawkę rynkową, z tego co słyszałem Radek Kotarski jej pomaga/pomagał, więc pewnie orientuje się, jak to jest
EDIT A i w zasadzie to cały film jest promocją miasta, a nie tylko ostatnie 20 sekund łyku kranówki, więc trochę clickbait
To jest skandalicznie drogo i nie ma co tu się czarować. Za takie pieniądze mogli kupić butelki, wlać do nich wodę z kranówką i rozdać pod metrem w gorące dni. W ten sposób grono
Zresztą tak prawdę mówiąc to ten koszt 12 tysięcy złotych jest bardzo duży nawet jeśli mówimy o