@vibuhetuvu: Bzdura. Jeszcze się nie zdarzyło, żeby auto decydowało o umiejętnościach i rozsądku kierowcy. Fakt co najwyżej jest taki, że niektórych osobników, którzy nie powinni być użytkownikami dróg w ogóle, jakoś szczególnie ciągnie do tych dwóch marek. No ale to dalej nie są wszyscy kierowcy BMW i Audi. Sam jeżdżę modelem, który ma raczej zszarganą opinię (E46) przez sposób jazdy wielu jego właścicieli. Ja natomiast ani go nie piłuję, ani nie
Ale tam musiało być przeciążenie, najgorsze, że to ani czołówka, ani boczne. Dobrze, że rozwalił się sam, że nagrywający i ten z naprzeciwka zjechali i dali mu miejsce do popisu, wykorzystał je godnie.
@noNameAction: Nie idzie i czasy na torach to potwierdzają. Audi prócz TT RS to podsterowne kloce którym quattro niewiele pomaga a z napędem na przód to w ogóle w prowadzeniu poziom wyśmiewanego passata albo golfa.
@noNameAction: Rozróżniasz coś takiego jak rozkład mas? Audi s4 b5 to ten legendarny 2,7BiT co nie skręca i już podczas premiery było mu to wytykane xd. Wiem co to torsen i wiem czym jest gówno haldex. Dlatego wciąż zastanawiam się jak tt rs rozwaliło na nordshleife m2.
Komentarze (176)
najlepsze
@WUJEKprzezUzamkniete: i do tego nie zawinął nikogo postronnego - dlatego wysokie noty.
Sam jeżdżę modelem, który ma raczej zszarganą opinię (E46) przez sposób jazdy wielu jego właścicieli. Ja natomiast ani go nie piłuję, ani nie
@Mete: hehe, no ale przecież zdążył wyprzedzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)