Mapa de_dust2 z Counter-Strike na silniku Unreal Engine 4 [ENG]
Nawet jeśli nie jesteście zapalonymi fanami CS'a, to zapewne trudno spotkać dziś osobę, która nie grała lub choćby słyszała o kultowej mapie de_dust2 z gry Counter-Strike. Rzućcie okiem na projekt areny na silniku Unreal Engine 4.
ntdc z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 69
Komentarze (69)
najlepsze
Ale widzę po komentarzach, że mamy tu zderzenie dwóch światów. Mi np. odpowiada to jak wygląda cs:go, nigdy nie grałem w gry po to aby podziwiać świat. Pewnie gracze topowych singleplayerów mają zupełnie inaczej. ¯\_(ツ)_/¯
No powiem tak... bez "coś zrobiłem gdzieś indziej wcześniej" (maya itp itd) to można sobie co najwyżej zrobić mapę typu "box-town" z użyciem niektórych assetów z gry. Samemu
No i z tymi assetami to też tak średnio, bo z tego to raczej korzystają jakieś studia wypuszczające dwieście crapów rocznie na jakimś steamie. Dzieciaki kupują crapy, w
@Wasz_Pan: Jak chcesz robić pro rzeczy, to musisz być prosem, ale jak chcesz zrobić cokolwiek, ale mimo to w miarę porządnego, to ściągasz Blendera (darmowy), oglądasz tutoriale i robisz. Tylko nie myśl sobie, że zajmie Ci to godzinę. Jemu też to wcale nie szło tak szybko, bo pokazał tylko to co zajmuje mało czasu i bardzo szybko widać efekty, a pominął