Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko272
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

495

Mapa de_dust2 z Counter-Strike na silniku Unreal Engine 4 [ENG]

Nawet jeśli nie jesteście zapalonymi fanami CS'a, to zapewne trudno spotkać dziś osobę, która nie grała lub choćby słyszała o kultowej mapie de_dust2 z gry Counter-Strike. Rzućcie okiem na projekt areny na silniku Unreal Engine 4.

ntdc
ntdc
z
youtube.com
dodany: 16.06.2019, 18:09:52
  • #
    counterstrike
  • #
    dust2
  • #
    unrealengine
  • #
    cs
  • #
    grafikakomputerowa
  • #
    gry
  • 69
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Komentarze (69)

najlepsze

m.....o
m.....o
konto usunięte 16.06.2019, 18:28:51
  • 151
Przyszły nowy CS pewnie nawet się do tego nie zbliży, bo pro omg e-sportowcy muszą mieć minimum 300 fps na swoich super monitorach dla graczy z odświeżaniem 240 Hz.
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AdrianV91
AdrianV91
16.06.2019, 20:23:16
  • 352
@marcinwlo: bo to jest gra zręcznościowo taktyczna. szachy też nie polegają na tym kto ma ładniejszą szachownicę.
  • Odpowiedz
chigcht
chigcht
16.06.2019, 21:43:52
  • 287
@kawa_z_kota: no i za bardzo nie mogą dawać rozbieżnej grafiki w ustawieniach, bo dojdzie do sytuacji picrel:
chigcht - @kawazkota: no i za bardzo nie mogą dawać rozbieżnej grafiki w ustawieniach...

źródło: comment_6GWumI4I3rT1V1MeeFQnarHT5qupTvMl.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
ruchliwydziadek
ruchliwydziadek
16.06.2019, 20:52:28
  • 121
tak naprawdę to gracze sami tna grafe na minimum by szybciej kogoś zauważyć itp zamiast podziwiania trawy chca walnać szybko headshota a trawa i bajery tylko przeszkadzają
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mecenas_z_piaseczna
mecenas_z_piaseczna
17.06.2019, 00:46:45
  • 45
@ruchliwydziadek: Przypomniało mi się, jak w Quake'u 3 ludzie potrafili wyłączyć tekstury, cienie, oświetlenie i modele broni, żeby było lepiej widać przeciwników XDD
  • Odpowiedz
swagerstom
swagerstom
17.06.2019, 02:18:52 via Android
  • 14
@mecenas_z_piaseczna w IcyTowerze też był taki czarnobiały mod, żeby ekstremalnie można było się skupić klockach ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
  • Odpowiedz
xedarr
xedarr
16.06.2019, 23:04:04
  • 41
Całkiem fajnie to wygląda.
Ale widzę po komentarzach, że mamy tu zderzenie dwóch światów. Mi np. odpowiada to jak wygląda cs:go, nigdy nie grałem w gry po to aby podziwiać świat. Pewnie gracze topowych singleplayerów mają zupełnie inaczej. ¯\_(ツ)_/¯
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

IvanBarazniew
IvanBarazniew
IvanBarazniew
17.06.2019, 06:46:12
  • -1
@xedarr: Bo w FPS grając przeciw żywym przeciwnikom nie ma czasu na podziwianie okolicy, włącza się widzenie tunelowe, skupienie na celowniku u dostrzeganie w zasadzie tylko ruchu w pozostałych obszarach ekranu. Nawet jakbyś chciał pooglądać to przy takim skupieniu nie dasz rady.
  • Odpowiedz
Aaandrzej
Aaandrzej
Aaandrzej
16.06.2019, 23:19:14
  • 8
Elegancko pokazane jak to robi koleś - ludzie ze zmysłem artystycznym mają teraz fajne zabawki :)
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

cyrkiel
cyrkiel
cyrkiel
17.06.2019, 01:17:31
  • 6
@Aaandrzej: Elegancko, tylko w rzeczywistości to nie jest aż takie proste, jak mogłoby się wydawać patrząc na ten filmik i mimo wszystkich usprawnień nadal niesamowicie czasochłonne.
  • Odpowiedz
Aaandrzej
Aaandrzej
Aaandrzej
17.06.2019, 01:37:11
  • 3
@cyrkiel: Gdzieś tam był chyba link do dłuższej wersji, gdzie dokładniej to pokazuje. A że nie jest proste - pewnie, ale lepiej niż kiedyś i efekty też fajniejsze :)
  • Odpowiedz
allignoringeye
allignoringeye
17.06.2019, 04:41:04
  • 5
Nie wiem jak Wy, ale ja dokładnie tak pamiętam tę mapę. Moja wyobraźnia w połączeniu z wielką frajdą jaką miałem przy grze z kumplami podbijała mi grafikę dowolnej gry do 6k.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Varander
Varander
Varander
17.06.2019, 05:46:34
  • 4
I tak "pro" gracze graliby w 800x600 w najniższych detalach.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bartazwu
bartazwu
17.06.2019, 02:44:20 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Ostatni raz grałem na dust2 w CS 1.6 ; )
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Wasz_Pan
Wasz_Pan
Wasz_Pan
16.06.2019, 23:53:47
  • 3
Gość co chwile wspomina, że coś miał, coś zrobił wcześniej, coś dostał. Posiedziałem chwilę w edytorze UE (tym z 1999 roku) zrobiłem sporo map. Potem UT 2003 - udało się coś tam nadziubdziać ale już bez rewelki. UE3 pominąłem i niedawno odpaliłem edytor UE4.

No powiem tak... bez "coś zrobiłem gdzieś indziej wcześniej" (maya itp itd) to można sobie co najwyżej zrobić mapę typu "box-town" z użyciem niektórych assetów z gry. Samemu
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mecenas_z_piaseczna
mecenas_z_piaseczna
17.06.2019, 00:44:33
  • 12
@Wasz_Pan: Ale Ty mówisz o enginie, czy o tych edytorach dołączonych do UT99 i UT04? Bow tych edytorach to mogłeś co najwyżej mapy z klocków składać, a na silniku to jesteś w stanie całą grę zbudować. Zazwyczaj silniki to narzędzia raczej dla prosów.

No i z tymi assetami to też tak średnio, bo z tego to raczej korzystają jakieś studia wypuszczające dwieście crapów rocznie na jakimś steamie. Dzieciaki kupują crapy,
  • Odpowiedz
cyrkiel
cyrkiel
cyrkiel
17.06.2019, 01:34:08
  • 0
Samemu zrobić od zera cokolwiek to tylko dla kogoś PRO


@Wasz_Pan: Jak chcesz robić pro rzeczy, to musisz być prosem, ale jak chcesz zrobić cokolwiek, ale mimo to w miarę porządnego, to ściągasz Blendera (darmowy), oglądasz tutoriale i robisz. Tylko nie myśl sobie, że zajmie Ci to godzinę. Jemu też to wcale nie szło tak szybko, bo pokazał tylko to co zajmuje mało czasu i bardzo szybko widać efekty, a
  • Odpowiedz
nn1upl
nn1upl
17.06.2019, 14:47:11
  • 1
Kiedyś jedna laska zrobiła ciekawy film z fragami Pro graczy z CSGO gdzie dość mocno pojechała z efektami, zwróćcie uwagę np. jak wygląda w jej wersji dust2 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Oczywiste to "tylko" animacja, ale ciekawie to wygląda.
nn1upl - Kiedyś jedna laska zrobiła ciekawy film z fragami Pro graczy z CSGO gdzie do...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

maresun
maresun
maresun
17.06.2019, 00:02:11
  • 0
no fajnie, ale to do jakiejś gierki singleplayer a nie do competitive
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Hity

tygodnia

Przypomnienie: Minęło ponad 30 dni od decyzji sądu w Dubaju ws. Majtczaka.
Przypomnienie: Minęło ponad 30 dni od decyzji sądu w Dubaju ws. Majtczaka.
4453
Ekstradycja Sebastiana M. Kierowca bmw nie odpuszcza, jest odwołanie
Ekstradycja Sebastiana M. Kierowca bmw nie odpuszcza, jest odwołanie
4022
Apel o zniesienie wiz dla obywateli Gruzji
Apel o zniesienie wiz dla obywateli Gruzji
3742
Powstał tłumacz deweloperski!
Powstał tłumacz deweloperski!
3035
II Kongres Mężczyzn - potrzebny Wykop Efekt!
II Kongres Mężczyzn - potrzebny Wykop Efekt!
2774
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #csgo
  • #gry
  • #steam
  • #cs16
  • #cs2
  • #counterstrike2
  • #cs
  • #yakoshibets
  • #heheszki
  • #goloungepl
  • #grykomputerowe
  • #nostalgia
  • #gaming
  • #pglmajor
  • #swieta

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl