@yeloneck Sam wyglądasz jak klasyczne przeciagniecie xD Bardziej wygląda jak obcięcie silnika przy korkociagu, widać jak pilot starał się ograniczyć obroty i wyprowadzić samolot. Nie wyszło ;/
@VirusX: Codziennie ktoś kieruje samochodem i codziennie giną ludzie którzy ukończyli testy, uzyskali prawo jazdy i niejedno na drodze widzieli, a ogrom kilometrów mają za sobą - zdelegalizować samochody...
Spodziewałem się wczoraj, że dziś dojdzie do jakiegoś wypadku na tym pikniku. Chciałem nawet stworzyć wpis proroczy, ale jednak nie napisałem, a jedynie bratu powiedziałem co czuję.
Istnieją systemy ratunkowe dla małych samolotów które rozkładają im spadochron i pozwalają bezpiecznie wylądować. Nie wiem na ile to by się przydało w tym wypadku, bo na pewno jest jakiś tam zakres parametrów lotu typu minimalna wysokość przy których system zadziała prawidłowo, no ale tak czy siak - istnieją sposoby minimalizowania tragicznych skutków wypadków małych samolotów. Tutaj system w akcji, pilotowi skończyło się paliwo:
@R187: CAPS ma minimalna wysokosc 600 stop, tutaj by nic nie zrobil. CAPS ma dosyc powazna wade ze w momencie jego uzycia nie masz kontroli nad kierunkiem lotu, i w wiekszosci przypadkow samolotu nie da sie uzyc ponownie (Cirrus to samolot zrobiony glownie z kompozytow ktorych sie nie da naprawic) wiec w wielu przypadkach lepiej wyladowac bez mocy (tak jak szybowce robia codziennie).
Nie wiem na ile to by się przydało w tym wypadku, bo na pewno jest jakiś tam zakres parametrów lotu typu minimalna wysokość przy których system zadziała prawidłowo, no ale tak czy siak - istnieją sposoby minimalizowania tragicznych skutków wypadków małych samolotów.
@R187: Tylko ten samolot ma 60 lat i nie jest mały.
Komentarze (192)
najlepsze
Wątpliwa rozrywka, gdy na każdych pokazach ginie pilot...
Komentarz usunięty przez moderatora
A mógłby.
Szkoda pilota.
Nie wiem na ile to by się przydało w tym wypadku, bo na pewno jest jakiś tam zakres parametrów lotu typu minimalna wysokość przy których system zadziała prawidłowo, no ale tak czy siak - istnieją sposoby minimalizowania tragicznych skutków wypadków małych samolotów. Tutaj system w akcji, pilotowi skończyło się paliwo:
CAPS ma dosyc powazna wade ze w momencie jego uzycia nie masz kontroli nad kierunkiem lotu, i w wiekszosci przypadkow samolotu nie da sie uzyc ponownie (Cirrus to samolot zrobiony glownie z kompozytow ktorych sie nie da naprawic) wiec w wielu przypadkach lepiej wyladowac bez mocy (tak jak szybowce robia codziennie).
@R187: Tylko ten samolot ma 60 lat i nie jest mały.