Nie znam się na lotnictwie. Ale przy tym ostatnim (albo już nawet przedostatnim) obrocie widać że robiony jest z mniejszą prędkością , jakby zabrakło mocy przez co ostatni "obrót" był dłuższy i dlatego nie zdążył wyjść z tego . Ale to tylko moje odczucie
@1906pel: Absolutnie nie tak. Żeby wyprowadzić samolot z korkociągu potrzeba wpierw zatrzymać rotację, a następnie wyprowadzić go z niemal pełnego pionu. Jeśli tylko zatrzymałby obrót, wciąż potrzebowałby wiele wysokości by z tego wyjść.
@zbiegowiskostulejek: wychodzenie z korkociagu sie robi z minimalna moca silnika (technika PARE - Power Idle, Ailerons neutral, Rudder fully opposite (w przeciwnym kierunku do obrotu), Elevator neutral) wiec teoria o uszkodzeniu silnika jest moim zdaniem nieprawidlowa.
@ObeznanyWTemacie: a czemu? W jaki sposob ucierpialas z powodu tego, ze ktos dobrowolnie wsiadl w samolot i dobrowolnie robil jakies sztuczki i podjal to ryzyko swiadomie ale sie nie udalo?
@Gekon1234: Przy takich komentarzach zawsze się zastanawiam, w jaki sposób można wytypować takich ludzi jak Ty na ulicy, żeby od razu oszczędzić sobie trochę czasu i nie mieć z takimi pajacami nic do czynienia.
Gazeta.tv prezentuje nagranie świadka katastrofy lotniczej podczas pokazów lotniczych w Płocku. Doświadczony pilot i wicemistrz Polski w akrobatyce samolotowej Marek Szufa uderzył w taflę wody i po dramatycznej akcji ratunkowej w stanie ciężkim został przewieziony do szpitala, gdzie zmarł po kilku godzinach reanimacji
Komentarze (192)
najlepsze
Ale przy tym ostatnim (albo już nawet przedostatnim) obrocie widać że robiony jest z mniejszą prędkością , jakby zabrakło mocy przez co ostatni "obrót" był dłuższy i dlatego nie zdążył wyjść z tego . Ale to tylko moje odczucie
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora