Ta, beta, a za pare dni final release. U mnie to gowno nawet nie dalo rady polaczyc z serwerem. Kolejny syf, z kijowym matchmakingiem i wyszukiwarka serwerow bedzie.
No ale konsolowcy to pokochaja. Bo to i tak krok naprzod.
grałem w betę, no i ten multi to kompletna porażka (jeśli ktoś gustuje w starych grach z dość dużymi mapami i możliwością taktyki, lub grami typu Arma 2 rozczaruje się) - krótko mówiąc, mapy są strasznie małe, twórcy poszli w stronę dynamiki (rambo, chuck norris, steven seagal), czyli coś idealnego dla gimbusów (gimnazjalistów). Lecisz ślepo przed siebie (kumple z teamu robią to samo, bo takie coś jak "taktyka" w tej grze nie
@le_vampire: MoH jest grą z konsoli, więc czego oczekujesz? Gdy na PC już 10 lat temu były gry dla 64 graczy, MoH jest ograniczony do 22, skupionych na malutkich mapkach przez ograniczenia wynikające z rynku na który jest przeznaczony. Obecnym jedynym sensownym rozwiązaniem jest zakup gier PC exclusive, które nie są uproszczone do tego stopnia aby nadawały się na inne platformy.
Szkoda, że pewniak PC FPS - Red Orchestra2: Heroes
@xircom2: Jeżeli kiedyś były do wyboru mapy na 16, 32, 64 i więcej graczy to dlaczego nie może być tego teraz, skoro MoH i CoD celują w bycie tymi "Th best"? Od kiedy pojawiły się konsolewe fps i ich porty na PC rozwój gier zaczął iść w drugim kierunku. Zamiast rozwijać fpsy dodając nowe lepsze możliwości (np. free aim, 3D systemy celownicze, realistyczna balistyka) to taki MW2 nie ma serwerów
@zweipack: A programujesz? Programista dał ciała bo kiedy użytkownik nie jest zalogowany przycisk od wylogowania powinien być niewidoczny/nieaktywny. Generalnie do dupy zajęli się tą sytuacją.
@zweipack: logika komunikatu jest poprawna lecz dla użytkownika taki komunikat jest zbędny i można go było sobie darować i odesłać usera do menu albo do logowania
@Apos: Nawet sobie nie zdajesz sprawy jak często udzielam takiej odpowiedzi.
Przykładowo cały zeszły weekend spędziłem w nosem w kodzie, bo wprowadziliśmy w ostatnich projektach zabezpieczenie przeciwko nadmiernemu przeciążaniu systemu grożącym włączeniu tzw. hardware watchdog (system czasy rzeczywistego) i w konsekwencji awaryjnemu restartowi. Klientom nie spodobało się, że przy 99% obciążenia CPU system ma czelność odrzucać zadania. Obecnie dostrajamy to tak żeby działał nawet przy 100% CPU przez krótkie okresy
Komentarze (42)
najlepsze
No ale konsolowcy to pokochaja. Bo to i tak krok naprzod.
Słyszałeś ten dźwięk? To jakiemuś konsolowcowi dupa pękła.
Szkoda, że pewniak PC FPS - Red Orchestra2: Heroes
"Keyboard not connected. Press F1 to enter Setup." :-)
"Czy na pewno chcesz anulowac?"
"Tak" // "Anuluj"
Przykładowo cały zeszły weekend spędziłem w nosem w kodzie, bo wprowadziliśmy w ostatnich projektach zabezpieczenie przeciwko nadmiernemu przeciążaniu systemu grożącym włączeniu tzw. hardware watchdog (system czasy rzeczywistego) i w konsekwencji awaryjnemu restartowi. Klientom nie spodobało się, że przy 99% obciążenia CPU system ma czelność odrzucać zadania. Obecnie dostrajamy to tak żeby działał nawet przy 100% CPU przez krótkie okresy