@Gjt1337: taka jakość bo to obraz z zamontowanej dodatkowej kamerki sportowej i obrobiony na potrzeby filmu. Na żywo operator ma taki obraz, jakością przypominający 15 letnią kamerę monitoringu: https://www.youtube.com/watch?v=rahbazRZf0g ale za to opóźnienia minimalne, więc można fikać koziołki w powietrzu( ͡°͜ʖ͡°)
@Gjt1337: A ja bym wolał jak najwięcej ujęć z normalnych kamer przy drodze, bo najfajniej widać wtedy uślizgi opon, pracę zawieszenia i dobrze słychać silnik z resztą odgłosów. Niestety to jest drogie, bo trzeba postawić mnóstwo ludzi z kamerami przy drodze. Szczególnie obecne relacje na żywo, np. z Power Stage w WRC, to głównie on-boardy, śmigłowiec, bo trzeba przez cały czas coś pokazać, drony i tylko kilka kamer przy trasie.
@Xaveri: Są to wyczynowe drony, które wykorzystują zasób mocy oraz lekkość konstrukcji do takich właśnie ruchów. Kamera jest zamontowana na przodzie konstrukcji i często służy do przesyłania obrazu do okularów FPV (ale nie musi, np. mogą być dwie kamery). Nie montuje się w nich gimbali żeby waga była jak najmniejsza
Komentarze (112)
najlepsze
Ja się zatrzymałem gdzieś na tym:
taka jakość bo to obraz z zamontowanej dodatkowej kamerki sportowej i obrobiony na potrzeby filmu.
Na żywo operator ma taki obraz, jakością przypominający 15 letnią kamerę monitoringu:
https://www.youtube.com/watch?v=rahbazRZf0g
ale za to opóźnienia minimalne, więc można fikać koziołki w powietrzu( ͡° ͜ʖ ͡°)
@zamknij_morde_waski: bo słyszy jakiś warkot z tył i myśli, że mechanicy znów mu auto źle złożyli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@wieslawski: W 1:37 ciął się na skróty przez liście (nawet widać jak je przepołowił) a w 1:59 wylądował na drzewie ( ͡° ͜ʖ ͡°)