Koniec dziedzictwa zaborów. Dzięki CPK powstanie nowa oś komunikacyjna w Polsce
Związany z CPK w Baranowie program budowy nowych linii kolejowych zakłada już realizację 1600 km. Priorytetem ma być trasa „igrek” ze stolicy przez Łódź do Wrocławia i Poznania.
JakubDeMolay z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 36
Komentarze (36)
najlepsze
Dalej jeśli chodzi o wykonawców mających siedzibę w kraju zamawiającego, jednakże będących kontrolowanych przez spółki zagraniczne u nas to
http://wyborcza.pl/1,75398,8424622,Z_kazdego_przekazanego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html
http://blogpublika.com/2017/01/02/z-kazdego-wydanego-w-polsce-unijnego-euro-do-niemiec-wraca-az-89-centow-w-postaci-zamowien-dla-niemieckich-firm/
Dla mnie to jest dramat przy najbliższych wyborach - albo mam do wyboru stronnictwo niemieckie, które chce z nas zrobić mitteleuropę, albo stronnictwo amerykańskie, które pomysły może ma i niektóre świetne, ale ich wykonanie można często określić mianem pięknej katastrofy.
Jedno jest pewne - CPK, jako węzeł z Chinami, jest
Sensacyja na skale swiatowa w Polsce niejakiemu @strus77 na reku wyrosl kaktus, specjalisci z calego swiata zjezdzaja aby ten fenomen zbadac
XD
Czy w jakikolwiek kraju sieć kolejowa skupiona jest na jednym lotniku? Czy ludzie w tym kraju będą podróżować kolejami tylko na to lotnisko, że jest ono centralnym punktem sieci kolejowej?
No i ta nieszczęsna linia Y. Czy ludzie z Poznania będą jeździć do Warszawy czy tam CPK przez Łódź zamiast przez Kutno? Gdzie w tym sens?
Pomijając fakt idiotyzmu tego pomysłu, to teraz całą kasę trzeba będzie ładować w fantastyczny program pana prezesa, a nie inwestycje
@mango2018: bredzisz - sam pomysł jest bardzo dobry. A nie powstanie tylko jak PO wróci do władzy