Tak w ramach uzupełnienia i ciekawostek. Na nagraniu jest prawdopodobnie Rajd Portugalii z 1986 roku. Rohrl tego rajdu nie ukończył, a na koniec sezonu zajął 22 miejsce.
Poza tym Rohrl faktycznie był mistrzem w 1980 i 1982 roku. W tym drugim przypadku rozprawił się z ekipą kierowców Audi quattro mając do dyspozycji 230-konnego Opla Asconę, oczywiście z napędem na tył.
A mnie zastanawia, że w Polsce jest silny kult rajdowy Audi Quatro.
Owszem w latach '80 mieli 2 zwycięstwa, ale np. taka Lacia Delta miała 4, a w kategorii producentów aż 6 razy zajęła pierwsze miejsce, gdzie Audi również miało tylko 2.
@volatile_pc: Marketing. Przecież Audi quattro jeździło w rajdach od 1981 roku, do 1985 będąc JEDYNĄ czteronapędówką w stawce. Czyli powinno kosić zwycięstwa i tytuły bez wysiłku. A tymczasem tylko w jednym sezonie Audi zdobyło mistrza i kierowców, i konstruktorów, w 1984. Wcześniej goście w tylnonapędówkach ośmieszali to cudowne quattro jak chcieli.
Bo na przykład tytuł mistrza świata konstruktorów dla tylnonapędowej Lancii 037 był totalną kompromitacją Audi. Tak naprawdę to Audi
@patriota-gospodarczy znowu ty? Już w następnym znalezisku ci przypominam o tabletkach. Potem jeszcze zawołaj siostrę z basenem i nyny bo na oddziale gaszą światła ( ͡º͜ʖ͡º)
Komentarze (24)
najlepsze
Poza tym Rohrl faktycznie był mistrzem w 1980 i 1982 roku. W tym drugim przypadku rozprawił się z ekipą kierowców Audi quattro mając do dyspozycji 230-konnego Opla Asconę, oczywiście z napędem na tył.
Owszem w latach '80 mieli 2 zwycięstwa, ale np. taka Lacia Delta miała 4, a w kategorii producentów aż 6 razy zajęła pierwsze miejsce, gdzie Audi również miało tylko 2.
Bo na przykład tytuł mistrza świata konstruktorów dla tylnonapędowej Lancii 037 był totalną kompromitacją Audi. Tak naprawdę to Audi
No to napisałem, że marketing. Bo ani historia, ani sukcesy za tym samochodem nie przemawiają