Boeing sprzedawał zabezpiecznie które mogło ocalić oba rozbtie MAXy jako opcję.
Opcjonalne funkcje bezpieczeństwa Boeinga mogły pomóc pilotom w wykryciu błędnych odczytów. Jedna z płatnych dodatków to wskaźnik kąta natarcia, który wyświetla odczyty z dwóch czujników. Drugi jest aktywowany, jeśli te czujniki są ze sobą w sprzeczności. LionAir i Ethiopian ich nie miały.
Spring_is_coming z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 114
Komentarze (114)
najlepsze
Niech się świat dogada to nie będzie opcji a rak to się linie będą burzyć że muszą dopłacać za coś czego ich regulator nie wymaga
- Jeśli zbierzemy 100 000 USD donejtów wysuniemy podwozie przy lądowaniu
- Jeśli zbierzemy 200 000 USD donejtów wysuniemy podwozie przy lądowaniu i uruchomimy wsteczny ciąg
- Jeśli zbierzemy 300 000 USD donejtów wysuniemy podwozie przy lądowaniu, uruchomimy wsteczny ciąg i hamulce
Lajki i łapki w górę, jeśli wam życie miłe.
Airplane As a Service
Komentarz usunięty przez moderatora
ludzie umarli? trudno, trzeba było kupić swój samolot ¯\_(ツ)_/¯
#bekazkapitalizmu
@PiersiowkaPelnaZiol: Prawdziwy wolny rynek to fantazja na równi nieprawdopodobna jak prawdziwy Komunizm i inne wynalazki, które stoją w sprzeczności z ludzkim zachowaniem. Przeczytaj artykuł dziennika ze Seatle to zszokuje ciebie stan rzeczy. W skrócie obcięcie rządowych budżetów -> mniej
Ale systemy bezpieczeństwa w opcji dodatkowo płatnej?
Ja #!$%@? ta żydowska ameryka jest największym rakiem 21 wieku.
Poduszki ci ratują życie w wyniku wypadku którego przyczyny zwykle leżą poza pojazdem. Ten system by ratował życie które ludzie stracili w wyniku błędu projektowego producenta. Błędu który nie był tylko wynikiem pomyłki inżynierów ale również naciąganiem procedur bezpieczeństwa byle szmal kosić.
Lepszym przykładem by było gdyby honda sprzedawała ci auto z łysymi oponami bo takie ma w wystarczającej ilości, a dopiero w opcji dorzucała normalne
Nie wiadomo, czy te czujniki zmieniają zasadę działania systemu MCAS.
To tak jak czujnik temperatury oleju w aucie - normalny użytkownik tego nie potrzebuje, zakłada, że producent zadbał o odpowiednie chłodzenie.
Po co linie miałyby za to dopłacać nie mając świadomości wadliwego działania systemu?
@grv_: Odpowiedź znajdziesz w filmie poniżej.
Podsumowując w dużym skrócie, w przeciwieństwie do airbusa, odpowiedzialny za pochylenie samolotu automat/komputery w boeningu można wyłączy i trimować kąt natarcia całkowicie manualnie. Przy prawidłowo przeszkolonej załodze nawet dziś, jak sądzę, wolałbym lecieć (jako pasażer) boeningiem niż airbusem, niestety.