Jakiś czas temu dodawałem wykopy dotyczącego tego, jak sklep MEDIA MARKT traktuje swojego klienta, któremu sprzedał telefon z fabrycznie źle zamontowanym szkłem aparatu (ten wykop został usunięty z powodu RODO, które nie miało zastosowania). Następnie pracownica tego sklepu napisała do mnie bezprawnie list z żądaniem usunięcia wykopu (https://www.wykop.pl/link/4679...).
Po tym śmiesznym liście od pani Izabeli (pozdrawiam serdecznie, pracownicy z pani sklepu pisali do mnie wiadomości na wypoku i trochę się śmiali) złożyłem reklamację w mBanku, dotyczącą płatności kartą. Początkowo zwrócono mi pieniądze, jednak po odwołaniu się MEDIA MARKTU, pieniądze znów mi zabrano z konta.
W międzyczasie otrzymałem list od kancelarii prawnej (kolejny podmiot, który dysponuje moimi danymi) w którym jest tłumaczenie w imieniu MEDIA MARKTU dlaczego tak, a nie inaczej.
Generalnie śmieszna sprawa - jestem stratny 2399zł przez to, że Samsung wyprodukował badziewie, a niemiecki market MEDIA MARKT sprzedał mi owe badziewie.
Reasumując - nie polecam sklepów MEDIA MARKT, jeżeli macie możliwość kupujcie gdziekolwiek indziej. Gdyby zamienili poziom obsługi cen na poziom obsługi klienta - byłoby tam całkiem fajnie. Aktualnie jest to dno. Nie polecam również firmy SAMSUNG.
A tutaj pisma - na dobry początek od kancelarii prawniczej (w jej nazwie są dwa nazwiska, to dodaje +10 do powagi sprawy), a poniżej od mBanku dotyczące odrzucenia chargebacku. Nie rozumiem w tym odrzuceniu kilku spraw, no ale zgłoszę reklamację.
Reklamacja (trochę śmieszna sprawa z tym ich angielskim):
PS po tym wszystkim kupiłem telefon OnePlus 6T. Bardzo polecam - Samsung przy nim to absolutne zero.
Komentarze (463)
najlepsze
Czasami mieli dobre oferty i costam kupowalem, ale przy takiej obsludze klienta odpuszcze zakupy w tym markecie, bo sie zwyczajnie nie oplaca skoro gwarancja jest tylko teoretyczna.
Jedna reklamacja odrzucona „bo tak ma być i taki urok” a druga zakończyła się ponownym odesłaniem i odstąpieniem od umowy. Jeśli nie odeślą pieniędzy to opisze sprawę naszej rodzimej firmy jak pięknie rzeźbi klientów. Nie trzeba Niemca.
Za to Media Markt... ech
CZY TO PRAWDA, ŻE
FIRMA MEDIA MARKT POLSKA SP Z O O (KRS: 0000182119, NIP: 1132470708, REGON: 015603280)
OSZUKUJE SWOICH WŁASNYCH KLIENTÓW OFERUJĄC IM WADLIWE PRODUKTY PO CZYM NIE CHCE ZA TE WADLIWE PRODUKTY ZWRACAĆ PIENIĘDZY?
CZY TO PRAWDA, ŻE
FIRMA MEDIA MARKT POLSKA SP Z O O (KRS: 0000182119, NIP: 1132470708, REGON: 015603280)
OSZUKUJE SWOICH WŁASNYCH KLIENTÓW OFERUJĄC IM WADLIWE PRODUKTY PO CZYM NIE CHCE ZA TE WADLIWE PRODUKTY ZWRACAĆ PIENIĘDZY?
Oni sobie mogą pozwalać na takie olewanie klientów, bo 90 % machnie ręką i będą do przodu.
W każdym razie, w pierwszym roku rękojmi obowiązuje domniemanie istnienia wady i powinieneś się na nie powołać przed sądem.
@forest23 @etosha @Reb3l @borrow @Krol_Dzielni @Nalcor @radekrad @Pozdrowiony @uve444 @lubiejablecznikzkruszonka @H4v3n @MercedesBenizPolska @Polaszkino @dthomn @camillo678 @Zbiniu @szad7 @vvit0 @ksionrze-z-bajki @catch @r4dzik @Pietr @tomekpee @stormkiss @radziuxd @R4vPL @freakshow @UMPC-GENESIS @mockingbird_ @southlander @Majozen @sysadmin
To jak z Apple, przecież ta firma nie powinna już istnieć i co? xD