Jakiś czas temu dodawałem wykopy dotyczącego tego, jak sklep MEDIA MARKT traktuje swojego klienta, któremu sprzedał telefon z fabrycznie źle zamontowanym szkłem aparatu (ten wykop został usunięty z powodu RODO, które nie miało zastosowania). Następnie pracownica tego sklepu napisała do mnie bezprawnie list z żądaniem usunięcia wykopu (https://www.wykop.pl/link/4679...).
Po tym śmiesznym liście od pani Izabeli (pozdrawiam serdecznie, pracownicy z pani sklepu pisali do mnie wiadomości na wypoku i trochę się śmiali) złożyłem reklamację w mBanku, dotyczącą płatności kartą. Początkowo zwrócono mi pieniądze, jednak po odwołaniu się MEDIA MARKTU, pieniądze znów mi zabrano z konta.
W międzyczasie otrzymałem list od kancelarii prawnej (kolejny podmiot, który dysponuje moimi danymi) w którym jest tłumaczenie w imieniu MEDIA MARKTU dlaczego tak, a nie inaczej.
Generalnie śmieszna sprawa - jestem stratny 2399zł przez to, że Samsung wyprodukował badziewie, a niemiecki market MEDIA MARKT sprzedał mi owe badziewie.
Reasumując - nie polecam sklepów MEDIA MARKT, jeżeli macie możliwość kupujcie gdziekolwiek indziej. Gdyby zamienili poziom obsługi cen na poziom obsługi klienta - byłoby tam całkiem fajnie. Aktualnie jest to dno. Nie polecam również firmy SAMSUNG.
A tutaj pisma - na dobry początek od kancelarii prawniczej (w jej nazwie są dwa nazwiska, to dodaje +10 do powagi sprawy), a poniżej od mBanku dotyczące odrzucenia chargebacku. Nie rozumiem w tym odrzuceniu kilku spraw, no ale zgłoszę reklamację.
Reklamacja (trochę śmieszna sprawa z tym ich angielskim):
PS po tym wszystkim kupiłem telefon OnePlus 6T. Bardzo polecam - Samsung przy nim to absolutne zero.
Komentarze (463)
najlepsze
cebuladeals ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
Czy oni właśnie nie uznali ci reklamacji z powodu zalania wodoszczelnego telefonu?
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
- Wydawaj miliony na reklamy sklepu w telewizji, radiu, na bilboardach.
- Nie uwzględniaj uzasadnionej reklamacji za niebotyczną kwotę 2399 zł po dwóch aferach i nowej trzeciej, mających dość szerokie odbicie w internetach.
- Brak profitu.
Czepiać, czy bronić tych kilku tysięcy za każdy sprzęt. Nie wiem, czy wiesz, ale oni sprzedają tego więcej niż jedna sztuka, pewnie miliony i pewnie mają miliony reklamacji rocznie.
Miałem podesłać do @niebezpiecznik-pl ale najpierw wysłałem to MM na Facebooku-zlalo sprawę i kazali mi składać jakieś dziwne bug reporty.
Otóż jakiś rok temu oddałem iPada do serwisu.
Dostałem na maila numer zgłoszenia. Powiedzmy 2023. Pomyślałem: może maja stronę do sprawdzania statusu reklamacji. Szybkie google jest.
https://mediamarkt.pl/complaint/search
Wpisałem tam swój numer. Wyświetliły się moje dane, włącznie z nazwiskiem. Moja lampka ostrożności
Dowód.
Nie MM tylko Saturn, ale to ta sama firma.
Oczywiście nie mam na imię Marcin, a Bug występował w grudniu 2017
Ps robię to z czystej złośliwości, a #programista15k uczulam: nie nadawajcie id z sekwencji