Jakiś czas temu dodawałem wykopy dotyczącego tego, jak sklep MEDIA MARKT traktuje swojego klienta, któremu sprzedał telefon z fabrycznie źle zamontowanym szkłem aparatu (ten wykop został usunięty z powodu RODO, które nie miało zastosowania). Następnie pracownica tego sklepu napisała do mnie bezprawnie list z żądaniem usunięcia wykopu (https://www.wykop.pl/link/4679...).
Po tym śmiesznym liście od pani Izabeli (pozdrawiam serdecznie, pracownicy z pani sklepu pisali do mnie wiadomości na wypoku i trochę się śmiali) złożyłem reklamację w mBanku, dotyczącą płatności kartą. Początkowo zwrócono mi pieniądze, jednak po odwołaniu się MEDIA MARKTU, pieniądze znów mi zabrano z konta.
W międzyczasie otrzymałem list od kancelarii prawnej (kolejny podmiot, który dysponuje moimi danymi) w którym jest tłumaczenie w imieniu MEDIA MARKTU dlaczego tak, a nie inaczej.
Generalnie śmieszna sprawa - jestem stratny 2399zł przez to, że Samsung wyprodukował badziewie, a niemiecki market MEDIA MARKT sprzedał mi owe badziewie.
Reasumując - nie polecam sklepów MEDIA MARKT, jeżeli macie możliwość kupujcie gdziekolwiek indziej. Gdyby zamienili poziom obsługi cen na poziom obsługi klienta - byłoby tam całkiem fajnie. Aktualnie jest to dno. Nie polecam również firmy SAMSUNG.
A tutaj pisma - na dobry początek od kancelarii prawniczej (w jej nazwie są dwa nazwiska, to dodaje +10 do powagi sprawy), a poniżej od mBanku dotyczące odrzucenia chargebacku. Nie rozumiem w tym odrzuceniu kilku spraw, no ale zgłoszę reklamację.
Reklamacja (trochę śmieszna sprawa z tym ich angielskim):
PS po tym wszystkim kupiłem telefon OnePlus 6T. Bardzo polecam - Samsung przy nim to absolutne zero.
Komentarze (463)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Przy chargebacku to normalne, bank daje Ci pieniadze po wniosku i jednocześnie organizacja płatnicza prosi odbiorcę czyli sklep o wyjaśnienia. Jak wyjaśnienia są niezgodne czy ich nie ma to uznają twój wniosek i zostawiają Tobie pieniądze, w innym przypadku zabierają - jednak nie wynika to z odwołania sklepu
Teraz jeszcze ta wspaniała obsługa.
A wałek z niby zalanym telefonem to najstarszy możliwy przekręt na serwisie jaki można odwalić klientowi.
NIEMIEDZKI MARGED!
jakos ci #!$%@? ta niemieckosc nie przeszkadzala jak telefonik kupowales, a teraz nagle to taki istotny szczegol xD
Komentarz usunięty przez moderatora