Karowa od środka Fordem Fiestą WRC
Wydaje mi się, że takiej perspektywy jeszcze nie widzieliście. Razem z Maćkiem zapraszamy Was do naszego Forda Fiesty WRC - zwycięski przejazd po Karowej :)
KajetanKajetanowicz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 59
- Odpowiedz
Wydaje mi się, że takiej perspektywy jeszcze nie widzieliście. Razem z Maćkiem zapraszamy Was do naszego Forda Fiesty WRC - zwycięski przejazd po Karowej :)
KajetanKajetanowicz z
Komentarze (59)
najlepsze
Można się na mnie pogniewać, ale żałuję, że RK nie ma w WRC z Maćkiem, Szkoda, że nie ma dwóch par w WRC, ale rozumiem, że RK to F1 i ELEVEN już w pakiecie na przyszły sezon.
Chętnie bym się przejechał kiedyś na miejscu pasażera w WRC koniecznie w Fordzie, bo to zawsze była dla mnie w rajdach marka
WRC2 ale zawsze coś,chyba 5-6 rajdów ma zaliczyć.
@pifqo:
Pochwalę się, że jechałem WRCówką (Citroenem) na jednym pokazie. Oczywiście jako pasażer. Imponujące hamowanie i przyczepność na zakrętach, nawet mimo tego, że jak przypuszczam kierowca był daleki od jechania na 100%. Ale robiło wrażenie.
Przyśpieszenie natomiast nie za bardzo, bo kilka dni wcześniej miałem okazję władować
A fiesta się prezentuje bajecznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
to auto jest napędzane na 4 koła
co się dzieje z napędem w momencie kiedy używasz ręcznego?
jest jakoś odcinany?
@KajetanKajetanowicz
Wiele aut elektronicznie odcina gaz kiedy hamujesz (więc rajdowa technika hamowana lewą bez odejmowania gazu odpada) ale w ręcznym, i to w rajdówce bym się tego nie spodziewał.
sauce: https://autokult.pl/12603,mocarny-rekaw-hydrauliczny-hamulec-reczny
W RWD trzeba ręcznie sprzęglić ;)
@BigFeet: 0,5 l? przecież robią te niepełne litrówki z 3 cylindrami, czyli ca. 0,3l/cylinder. Poza tym pojemność to jedno a 3 trudne do wyważenia tłoki to drugie. Nie wiem po jaką cholerę producenci się w to pchają?
silnik do WRC kosztować może nawet 1 mln cebulionów