Nie bronię Mazdy, ale w tej branży każdy oszukuje. Pamiętacie afery Takaty, Mitsubishi czy VW? Jest tego więcej. Zaczęło się to już w pierwszych latach motoryzacji.
Mazda fajne silniki wypuściła teraz, #!$%@?, że tak rdzewieje bo jakby się okazało, że te silniczki się sprawdzają to planowałem kupić MX-5 za jakiś czas.
@kowalzki: dowodu nie mam, takie info znalazłem w necie. Fiat cynkuje blachy nawet najtańszych aut, więc nie sądzę, żeby w tym przypadku szedł na kompromis. Tym bardziej, że robione w tej samej fabryce, na tej samej technologii Fiat 500 i Ford Ka też różniły się właśnie tym, że Fiaty są ocynkowane, a Fordy nie.
@lagrande: tylko zdaje się, że we Fiatach są inne silniki. Te włoskie 1.4 Multiair też są fajne (sam mam w Bravo podobnego T-jeta), ale jednak jest to zupełnie inna filozofia – tutaj jest to dość prosty konstrukcyjnie mały benzyniak z doładowaniem, a w Mazdzie mocno dopieszczony benzyniak bez doładowania.
Po tym co widziałem na Mazdzie 6, która miała wtedy bodaj 11 lat (dla wielu jest to młody samochód jeszcze), omijam dzisiaj Mazdy szerokim łukiem. Zresztą, wystarczy spojrzeć na różnice w cenach Mazd 6 i np Accorda z tych samych roczników. Różnica w cenach niekiedy trzykrotna..
Komentarze (216)
najlepsze
cynk jest, ocynku nie ma
Komentarz usunięty przez moderatora
Znajomy mechanik opowiadał że odwiedzają go "6" IIIgen. I ruda szmata też je dopada.
@papaj_21_37: trzykrotnie mówisz? :D