#mastercard #PricelessSpecial #reklamacja #PKOBP
Mirki, nakreślicie mi jakie mam szanse w reklamacjach w programie rabatowym Mastercard? Sprawa wygląda tak:
1. Zamykałem w PKO kartę powiązaną z programem. Wypowiedzenie złożyłem 18.10.2018 W programie miałem ponad 20 tys punktów o wartości 400zł
2. Nie byłem pewien czy konto w programie zostanie wyłączone w ostatnim dniu umowy z PKO więc 10.11.2018 zadzwoniłem na infolinię spytać do kiedy będę miał aktywne konto w ich programie. Dostałem informację że przez 30 dni po wygaśnięciu umowy w banku. (MC nagrywa wszystkie rozmowy na infolinii)
3. 20.11.2018 - dwa dni po wygaśnięciu umowy w banku Mastercard wyczyścił mi punkty i zamknął moje konto.
Złożyłem reklamację, twierdząc, że według regulaminu programu powinienem dostać informację o zamknięciu konta w programie 30 dni przed jego zamknięciem i pokrywa się to z informacjami, których udzielił mi ich konsultant w trakcie rozmowy, której nagraniem dysponują Odrzucili reklamację twierdząc, że to PKO powinno przekazać mi taką informację. Do informacji przekazanych przez ich konsultanta nie odnieśli się.
PKO umywa od sprawy ręce twierdząc, że program prowadzony jest przez podmiot trzeci.
Napisałem kolejną reklamację do MC prosząc o wskazanie mi punktu regulaminu, który mówi o tym, że to Bank powinien mi przekazać informację o terminie wyłączenia konta w programie oraz o ustosunkowanie się do słów swojego konsultanta. Na tym kontakt się urwał.
Czy jeżeli nie odpowiedzą na drugą reklamację w ciągu 14 dni to zostanie ona uznana? Jak wtedy wyegzekwować zwrot punktów, które miałem na koncie? Jakiś Mirek był w takiej sytuacji?