Zgodnie z przepisami: Każdy samochód ciężarowy i ciągnik siodłowy poruszający się na terenie Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej, którego dopuszczalna masa całkowita wynosi więcej niż 12 ton, powinien być wyposażony w homologowany ogranicznik prędkości uniemożliwiający rozpędzenie pojazdu do prędkości większej niż 85 km/h. http://www.ets.com.pl/pub/file/daf-ograniczniki_predkosci.pdf
Są samochody ciężarowe, w których w ogóle nie montuje się ograniczników prędkości. Rozwiązanie to nie musi być montowane w kilku grupach pojazdów: 1.Jeśli samochód został zarejestrowany przed 1
@Klekot500: Ad 5 I to jest to! Rozszerzasz działalność, bierzesz dotację na badania i rozwój, realizując projekt badawczy "czy tir wyciągnie 120km/h", zobowiązany jesteś do zdjęcia kagańca i voilà ( ͡°͜ʖ͡°)
Brawa dla nagrywającego za brak wyobraźni i utrzymywanie odstępu jakby jechał 50 w mieście. Widoczność zerowa. Nagłe hamowanie poprzedzającego pojazdu i klops gotowy.
Komentarze (152)
najlepsze
ale wtedy jest osobny wskaznik od CNG
Każdy samochód ciężarowy i ciągnik siodłowy poruszający się na terenie Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej, którego dopuszczalna masa całkowita wynosi więcej niż 12 ton, powinien być wyposażony w homologowany ogranicznik prędkości uniemożliwiający rozpędzenie pojazdu do prędkości większej niż 85 km/h.
http://www.ets.com.pl/pub/file/daf-ograniczniki_predkosci.pdf
Są samochody ciężarowe, w których w ogóle nie montuje się ograniczników prędkości. Rozwiązanie to nie musi być montowane w kilku grupach pojazdów:
1.Jeśli samochód został zarejestrowany przed 1
Ad 5 I to jest to!
Rozszerzasz działalność, bierzesz dotację na badania i rozwój, realizując projekt badawczy "czy tir wyciągnie 120km/h",
zobowiązany jesteś do zdjęcia kagańca i voilà ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Trzymaj dwie dłonie na kierownicy
Komentarz usunięty przez moderatora