W pułapce promocji!
Lubisz korzystać z wyprzedaży i promocji? Jeden z widzów UWAGI! przesłał do redakcji mail z instrukcjami dla kierowników sklepów sieci Avans. Nakazywał on przygotowanie nowych, wyższych „cenówek” – wydruków cen na regałach. Na kilka dni miały one zastąpić niższe ceny.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 121
Komentarze (121)
najlepsze
Kto
To jest nie tylko kwestia chamskiego cwaniactwa, ale kwestia priorytetów. Są firmy, dla których priorytetem jest budowa marki na jak najlepszych skojarzeniach, rewelacyjnej obsłudze, przejrzystości i uczciwości i są firmy, które nastawione są na rypanie klientów.
Prędzej czy później te ostatnie zostają wyrypane same (no ale co się prezesi nachapią do tego czasu, to już ich oczywiście).
Komentarz usunięty przez moderatora
FIGHT!