W pułapce promocji!
Lubisz korzystać z wyprzedaży i promocji? Jeden z widzów UWAGI! przesłał do redakcji mail z instrukcjami dla kierowników sklepów sieci Avans. Nakazywał on przygotowanie nowych, wyższych „cenówek” – wydruków cen na regałach. Na kilka dni miały one zastąpić niższe ceny.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 121
Komentarze (121)
najlepsze
"Na początku chciałem podziękować telewizji tvn (celowo napisałem z małych liter) a w szczególności pani reporterce za prawdopodobne pozbawienie mnie pracy po powrocie z urlopu. Cała moja wypowiedz została pocięta i tak ukazana aby jak najbardziej skompromitować firmę Avans. Moja rozmowa z reporterką (jak się później okazało) trwała co najmniej 15 min więc miała z czego wybierać. Zadawała takie pytania aby
Komentarz usunięty przez moderatora
Sam jestem liberałem, ale od tego żeby w podobnych praktykach nie widzieć nic złego, nagannego, a nawet czystego sk&&&&$$*a jestem bardzo daleki. Kwestia etyki, a nie źle pojętego i na siłę wciskanego liberalizmu.
Natomiast co do Uwagi i całego materiału, to jedno mnie zastanawia: poszli do sklepu, w którym kierownik nie był odpowiedzialny za całą akcję. Poszli do prezesa spółki, która
dwa że ceny jednak obniżają, a tu wielki skandal że obniżają o 5-10% zamiast o zadeklarowane 22%
a jak by to wyglądało na reklamie? "jutro wszystkie ceny produktów obniżone o gdzieś tak z 5-10%. zaaaleeeeży, ja nieee wieem a i nie jestem upoważniony do udzielania takich informacji"
mogliby w ogóle nie obniżać i też by było źle