Gdy ostatnio skończyła mi się umowa na telefon udało mi się pokonać homeostazę i wreszcie zrezygnowałem z Orange. Więc czemu nie Orange?
1. Oszukują klientów na każdym kroku. Przykład: kiedyś, po przeprowadzce zauważyłem, że jestem w zasięgu "Orange Free Hot-spot". Poszedłem do salonu, żeby się dowiedzieć jak mogę z tego skorzystać, konsultant próbował mi wmówić, że muszę u nich kupić Neostradę, żeby z tego skorzystać, w drugim salonie dowiedziałem się że muszę kupić Neostradę albo chociaż internet mobilny i niestety dałem się oszukać, kupiłem od nich ten internet mobilny, a prawda była taka, że na ich stronie, w panelu mojego konta na jednej z pod-pod-pod-zakładek był checkbox którym sam sobie włączyłem dostęp do ich hotspotów za darmo (bo oczywiście przeciętny user nie chce mieć dostępu do hot-spotów za darmo "z defaultu"). Oczywiście reklamacja z tytułu bycia oszukanym i wprowadzonym w błąd przez konsultanta przy zakupie internetu mobilnego nic nie dała, co więcej nie przeszkodziła im ona w przedłużeniu mojej umowy na czas nieokreślony i żądania ode mnie pieniędzy po tym jak się skończyła.
2. Ich strona jest tak bardzo nieintuicyjna i tak bardzo zbugowana (choćby ustalanie hasła, niby hasło spełnia wszystkie kryteria, ale wciąż dostawałem komunikat "nie udało się zmienić hasła"), że chyba robili ją Ci sami stażyści co systemy wyborcze PKW pamiętnego roku.
3. Prowadzą niesamowicie agresywny marketing światłowodów, średnio co 3 miesiące dzwonili do mnie z pytaniem czy jestem już gotowy na kupno od nich dostępu do światłowodu, raz nawet przy wizycie w salonie konsultant mi powiedział, że jako iż mieszkam w zasięgu światłowodów to on nie będzie ze mną rozmawiał o niczym innym dopóki nie kupię od niego Neostrady. Wybuchłem mu śmiechem w twarz.
4. Mają najgorszą ofertę na rynku. Oferta dla klienta przedłużającego umowę była o jakieś 5% gorsza niż dla nowego klienta i 10-15% gorsza niż oferty innych operatorów, a konsultant próbował mi wmówić, że jest lepsza, mimo, że miałem wszystkie liczby przed sobą. Dobrze liczę.
5. Można jeszcze wspomnieć o tym, że Orange od lat wydaje się oszukiwać państwo Polskie. Począwszy od kontrowersyjnej prywatyzacji TP S.A, a kończąc na ich deklaracjach podatkowych w których deklarują stratę, prawdopodobnie aby uniknąć płacenia podatków (wiem, oni tu w Polsce charytatywnie są, tylko czemu mają takie kiepskie oferty?)
Reasumując: Orange to są bardzo źli ludzie, oszukujo na każdym kroku, nie ufajcie im, a rozmowy z konsultantami najlepiej nagrywajcie, żeby później w razie czego mieć dowody na ich oszustwa.
Komentarze (60)
najlepsze
Chyba nie masz NC+. Oni jak się zbliża koniec umowy, potrafią dzwonić kilka razy dziennie, a jak zablokujesz jeden numer to dzwonią z kolejnego i do upadłego.
Albo taki #domtel w #siedlce - wysłali człowieka żeby naganiał na ich ofertę "bo wkrótce będzie u Państwa światłowód". Tylko, że to miał być #ornageswiatlowod, więc nie wiem jak mieliby mi świadczyć usługę.
Z kolei po założeniu światłowodu,
Oznacza to, że aby mieć orange
Potwierdzamy, że do skorzystania z usługi "Darmowe Orange WiFi" (kiedyś Orange Hotspot) niezbędne jest posiadanie usługi w Orange. Bez usługi w naszej sieci nie będziesz mógł otrzymać loginu i hasła do sieci Darmowe Orange WiFi.
Jeżeli masz problem z zalogowaniem się na swoje konto Mój Orange to prosimy o kontakt na numer 510100100, a pomożemy Ci ustalić hasło do
Ad1. Miałem usługę w Orange
Ad1a. Nie, miałem z defaultu wyłączony dostęp do hot-spotów, musiałem go samemu włączyć na jednej z pod-pod-stron ich #!$%@? serwisu
Ad2. Jest nie tylko nieintuicyjna co też zbugowana od wprowadzenia nowej wersji.
Ad3. Oczywiście, dla Ciebie to jest normalne, że idziesz do sklepu a Pani Ci mówi, że jak nie kupisz od nich jabłek to Ci nic nie sprzedadzą.
Ad4. Porównywałem dokładnie takie same
) 10Mbp/s niż Orangutan ma? Bo u nas na wsi (w okolicy mają normalnie połączenia/światłowody) są jeszcze stare kable z przepustowością do 2Mbs w teorii xD gdzie download idzie u mnie w domu max 420kbps, dwóch kuzynów też ma u nich(ta sama wieś), i u każdego z nich jest inna tendencja. Raz
Miałem wątpliwą przyjemność mieć od nich internet po miedzi przez lat 10 (nota bene mam dalej tylko od 8 miesięcy czekam na koniec umowy)
Jakość gorsza niż lte... Jak pracowałem z domu to tydzień w tydzień potrzebny był technik, robił reset centralki i wszystko zaczynało na tydzień normalnie działać, tak to było 50% strat pakietów... Z 10 Mbps to miało tylko 0 wspólnego. Aktualnie światło od prywatnego dostawcy i
... Da
Ostatnio dostałem sms że bonusowy internet został wyzerowany. Oszustwo