Zniszczony towar, połamane opakowania, duże straty. Klienci firm...
Na portalach społecznościowych co rusz pojawiają się wpisy, a czasem zdjęcia i filmy, pokazujące w jaki sposób kurierzy traktują przesyłki. - Co miesiąc jesteśmy kilkaset złotych do tyłu, bo dostarczony towar był zepsuty - mówi właściciel sklepu.
Zdejm_Kapelusz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 134
Komentarze (134)
najlepsze
Nawet nie bede wymienial ile razy takie rozwiazanie mi pomoglo szybko odzyskac kase/nowy towar.
@Pawliko: A dla mnie to jest nienormalne, takie nagrywanie wszystkiego, od jazdy samochodem, interwencji policji do otwierania paczek.
Mimo, że rozsądne, to mi się nie podoba. Jestem pewien, że jest wiele takich osób, którzy są negatywnie nastawieni do wizji świata, w
Komentarz usunięty przez moderatora
Jak ktoś ma pecha do kuriera z danej firmy, no to wiele już nie poradzisz. Pozostaje składać skargi i tyle.
Ja tam często zamawiam do biura, zawsze ktoś na recepcji odbierze, a kurier jest znany i lubiany bo codziennie przywozi i
@dzek: co źle świadczy o Tobie
Zakop.
;>
Niektórzy ludzie dając paczkę kurierowi do wysyłki myślą, że kurier kładzie ją na siedzenie i jedzie pod wskazany adres ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wino w reklamówce z biedry, czy inne szklane przedmioty zawinięte w samą folię, to standard.
A druga sprawa, to pracownicy magazynów często mają taki #!$%@?, że nie patrzą co gdzie i na co kładą.
A to nie jest w takim razie wina zarządców sortowni, że zatrudniają za mało ludzi aby zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo usługi?