Zniszczony towar, połamane opakowania, duże straty. Klienci firm...
Na portalach społecznościowych co rusz pojawiają się wpisy, a czasem zdjęcia i filmy, pokazujące w jaki sposób kurierzy traktują przesyłki. - Co miesiąc jesteśmy kilkaset złotych do tyłu, bo dostarczony towar był zepsuty - mówi właściciel sklepu.
Zdejm_Kapelusz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 134
- Odpowiedz
Komentarze (134)
najlepsze
Prewencyjnie 90% zamawiam za pobraniem, no chyba że jakieś
Jest też kwestia tego typu że ludzie nie potrafią dobrze zabezpieczyć zawartości paczki.
@LubieRZca: Aa, bo na sortowni inpostu pracują dobre wróżki i nie rzucają paczkami?
Dlatego nie zamawiam przez internet- nie dlatego, ze sklep cos zrobi, ale wlasnie przez transport
Niestety nie wazne czy dhl, pocztex, ups, itd.
Bez obrazania nie umiesz?
Powiem tak: nie zawsze przez neta jest taniej, a kurier nie zawsze jest zaleta.
Szkoda, ze malo firm przez internet oferuje poczte polska
Ja wole miec wybor z awizo( ͡° ͜ʖ ͡°)
Placowke poczty mam 100metro dalej, wiec mam wywalone. A najdluzej w kolejce czekalem 10 minut z zegarkiem.
I tak, z tego zamawiam tylko wtedy kiedy czegos nie potrzebuje na juz.
Tak samo nie kupie ubran czy butow- nawet gdy znam dokladny rozmiar. Co innego gdy jest mozliwe odbior w salonie/sklepie(⌒(oo)⌒)
Ale to moze