Podlaskie osią europejskiego transportu? To tu będą przebiegały Via Baltica...
Dalszy rozwój województwa podlaskiego będzie związany z dwiema kluczowymi drogami: S61 Via Baltica i S19 Via Carpatia, które są międzynarodowymi szlakami komunikacyjnymi z północy na południe Europy - podkreślano w środę w Białymstoku podczas konferencji zorganizowanej przez Bank...
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 16
Komentarze (16)
najlepsze
Albo perfidnie kłamie, albo nie ma zielonego pojęcia o czym mówi. W Podlaskim poza paroma km pod Białymstokiem to jeszcze żaden odcinek nie ma nawet decyzji środowiskowej, a na niektórych odcinkach prace nad nią nawet się nie rozpoczęły. Do 2025 to da się wybudować odcinki w Lubelskim
Więcej info:
https://autostrady.info.pl/odcinek.php?odcinek=439
https://autostrady.info.pl/odcinek.php?odcinek=440
https://autostrady.info.pl/odcinek.php?odcinek=441
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=148479703&postcount=4004
Trzeba jak najszybciej zrobić 1) pełną obwodnicę Warszawy dla tranzytu (albo chociaż znieść zakaz) 2) alternatywną trasę Via Baltici wytyczoną S16 przez Warmińsko-Mazurskie, dalej przez S5 do Bydgoszczy, Poznania
1) Na terenie Podkarpacia, Podlasia i Warmińsko-Mazurskiego żyje więcej ludzi niż w całej Litwie.
2) Chcesz skazać całą ścianę wschodnią na wykluczenie infrastrukturalne tylko po to, żeby zrobić na złość portowi w Kłajpedzie?
3) Port w Gdyni zanotował w 2015 47 mln zł zysku, Port w Gdańsku w 2015 ok 83 mln zł zysku. 130 mln zł zysku - przecież takie kwoty to pierdnięcie w skali PKB, to są ledwo
Mnie to najbardziej i tak nosi, że masa odcinków jest w przetargach od roku-dwóch, są oferenci, mieszczą się w budżecie a i tak nie rozstrzyga się przetargów/gra na zwłokę ze względu na brak środków w budżecie państwa. Kończy się to unieważnieniem przetargu i ponownymi konkursami -
Tutaj macie jedyną prawilną wersję: