Uwaga! Cofnięty licznik. Hyundai I30 z 2011 roku
Hyundai I30 o numerze VIN: TMADB81SACJ088433 z cofniętym licznikiem o 250 000 km.
MamaCichego z- #
- #
- 178
- Odpowiedz
Hyundai I30 o numerze VIN: TMADB81SACJ088433 z cofniętym licznikiem o 250 000 km.
MamaCichego zUwaga! Cofnięty licznik.
Chciałam przestrzec was przed cofniętym licznikiem.
Hyundai I30 z 2011 roku o numerze VIN: TMADB81SACJ088433. Przebieg "130 000 km".
Na ogłoszeniu (link) jest podany błędny VIN, czyli TMAD881SACJ008433, którego nie ma w CEPIKu. Sprzedawca telefonicznie podał poprawny numer, który już w CEPIKu się znajduje. Po wykupieniu raportu okazało się że Przebieg z sierpnia'17 to 373 338 km.
Niestety nie załączę tutaj żadnych screenów z raportu, gdyż serwis w regulaminie zakazuje takich praktyk. Zainteresowanych kupnem tego samochodu zachęcam to sprawdzenia raportu w którym nie tylko jest historia przebiegu, ale i zdjęcia samochodu tuż po sprowadzeniu do kraju.
Komentarze (178)
najlepsze
Na tym samym serwisie (też w Łodzi) wisi ogłoszenie z moim Hyundai i30 (ten sam model, ten sam silnik) który zostawiłem w rozliczeniu kilka miesięcy temu.
Tutaj gość chce za model z 2011 i przebiegiem "niby" 130km kwotę 17900zł.
Mój były samochód z 2010 (rej 2011) z przebiegiem 192km wisi za 19900zł.
Nie mam wątpliwości że ten z przekręconym
Jakby auto nie było bite, miało kompletną dokumentację i poważniejsze wymiany za sobą, to nawet wysoki przebieg nie robi wrażenia.
Zużyte boczki, kierownicę, fotel, czy zżółkłe reflektory można wymienić/zregenerować/poprawić.
Kupując auto sprowadzane i od handlarza samemu ściąga się na siebie ryzyko wydmuchania na pieniędze, bo niczym trudnym i dziwnym jest kręcenie liczników i robienie ulepów.
Czy dużego przebiegu bać się należy? Nie, o ile auto jeździło na przeglądy, miało regularnie zmieniany olej(właściwa lepkość, a nie najtańszy mineralny) i jest dokumentacja.
Przy tak dużym przebiegu istnieje b. wysokie prawdopodobieństwo, że newralgiczne elementy typu dpf, turbo, dwumasa, wtryski, rozrząd już były ruszane i są nowe/regenerowane.
Zużyty fotel, kierownica, boczek? Do dokupienia i przełożenia.
Jeżeli ktoś ma miejsce na przechowywanie wyrejestrowanego samochodu to tak będzie robił.
Jednak nie ma co liczyć że taki samochód trafi szybko na rynek wtórny, pojawi się tam jeżeli nie będzie się go opłacało naprawiać.
Na
Ale te tablice pokazują, że pomimo wszystko Niemcy są w kwestii jakości państwa dużo bardziej cywilizowanym państwem, niż Polska. Mój dziadek przez ostatnie 16 lat nie zrobił więcej, jak 30 tys. km. Wcześniej Małym Fiatem zrobił niecałe 60 tys. km
'A mój wujek/brat/ojciec/kolega kolegi św Mikołaja ma kombi w dieslu od 15 lat i przebieg <150k.' To czemu nie sprzedał go 10 lat temu?
Nie twierdzę, że takie kilkuletnie diesle z nalotem 300-400k to rzadkość, ale też nie generalizjmy. Sam mam diesla i robię obecnie 12-14k rocznie - auto ma 11 lat i RZECZYWISTY przebieg 206k. Wiem, że to raczej
Serio, nie każdy w motoryzacji widzi tylko ekonomię... A może wszyscy mamy kupić Golfy 2, bo taniej je utrzymać niż nowe auta?
Dodatkowo, wyrejestrowane ze względu na szkodę całkowitą, czyli nie tylko przebieg, ale było też walone...
Wystarczy wpisać vin http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/sider/soegning.aspx i masz na dole Totalskadet køretøj czyli szkoda całkowitą. Dodatkowo jeszcze można sprawdzić przebieg na https://www.nummerplade.net/soeg/?stelnr=tmadb81sacj088433 i http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Vin=TMADB81SACJ088433
01-12-2015 272 tyś km
3-4 takich chętnych i gościowi się odwidzi zmieniana VINu i kręcenia licznika
@iTommy: Możesz rozwinąć?