Ponad 150 tys. zł mandatu – kara dla polskiego kierowcy ciężarówki
Duńska policja nie ma pobłażania dla nieprzestrzegania przepisów. Zwłaszcza gdy chodzi o bezpieczeństwo na drogach, a w szczególności, gdy sprawa dotyczy kierowców ciężarówek. Kara dla polskiego kiero...
D.....1 z- #
- #
- #
- #
- 140
- Odpowiedz
Komentarze (140)
najlepsze
Zaprenumeruj sobie te filtry:
https://raw.githubusercontent.com/reek/anti-adblock-killer/master/anti-adblock-killer-filters.txt
Potem przychodzi Janusz jeden z drugim, zakładają magnes i zadowoleni, a firma mi potem mówi, że Janusz dał radę a ja nie dam? Nie #!$%@?, nie dam.
Jeszcze rozumiem, żeby na bazie firmy się podkleić albo gdzieś na uboczu raz na ruski rok, ale jak widzę typów co gonią szybciej niż 90 km/h po drodze krajowej, 997 samo się wykręca żeby typa zatrzymali.
Dobrze,
Najprościej mówiąc to jest 9h jazdy, a potem 11h przerwy (po 4,5h jazdy trzeba zrobić 45min przerwy)
Ale to tak skrótowo. Poza tym są maksymalne czasy pracy dzienne (nie tylko prowadzisz, ale również robisz załadunki itp), są określone normy tygodniowe i dwutygodniowe, przerwy tygodniowe (po sześciu dniach jazdy). No i trochę wyjątków (można wydłużyć czas jazdy do 10h, skrócić przerwę do 9h). Można
ciche przyzwolenie na takie praktyki już w szkołach sie zaczynają ściągając na egzaminach, potem taka patola przenosi sie do normalnego życia i takie przyzwolenie poszerza się na większy wachlarz wykroczeń i przestępstw.