Polak opatentował składany kontener i chce namieszać w światowej logistyce
![Polak opatentował składany kontener i chce namieszać w światowej logistyce](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_HSbfzlzhF4Z6szpYaU64i6G5VrKLVcgd,w300h194.jpg)
Z pozoru niewinny wynalazek może zmienić światowy transport i logistykę - od Stanów Zjednoczonych, przez Europę, aż po Chiny. Jednocześnie może też przynieść gigantyczne oszczędności oraz zapewnić wsparcie w walce z zanieczyszczeniem powietrza na świecie. W dodatku to w Polsce mogłoby...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 121
- Odpowiedz
Komentarze (121)
najlepsze
źródło: comment_LtQ7LBtIF8q5RrcJwHgyGTopsw0mtWd3.jpg
PobierzŻeby to cokolwiek dało, trzeba by wydłużyć drogę hamowania ciała. W przeciwnym wypadku organy wewnętrzne zostaną pogruchotane, albo dzieciak dostanie wylewu.
Same zalety tych kontenerów i wyliczenia trochę z czapy.
Brak informacji o tym, o ile droższy będzie taki kontener niż normalny, brak informacji o tym, o ile cięższy będzie. Co z transportem Intermodalnym? Jak taki kontener poradzi sobie jak postawi się na nim kolejne kontenery?
Ja bym szwdl raczej w wielofunkcyjnosc statkow w razie potrzeby - doplywa z kontenerami, a tam sklada je i zamienia sie w masowiec. Ale jestem tylko Kowalskim.
Puste kontenery wozi się tylko gdy nie ma czego do nich zapakować, bo na przykład kontenerowiec wraca do Chin po towar i nie jest w 100% zapełniony. W takim przypadku można by było niby zabrać ich więcej ale co z tego? Inny kontenerowiec będzie płynął tą samą trasą zupełnie pusty. Nawet jak przywieziemy 5x tyle kontenerów, to
Jak zamówię 20 kontenerów w pełni załadowanych to fabryka X wysyła je do klienta Y.najpierw płyną na statku z chin do Polski.
Pozniej po Polsce 20 tirów musi mi je przywieźć z portu do moich magazynów.
Ja za kontenery zapłaciłem ale muszę je zwrocic po rozładunku. Niestety nic nie eksportuje więc muszę zapłacić
Znane polskie imię xD
@Trixie: a zgadnij skąd się tam wzięły?
nie no skomentuj. weź pod uwagę że mówimy o kolesiu co planuje produkcję w bydgoszczy albo toruniu, więc zna Polskę i pewnie jego korzenie w niedalekim pokoleniu były polskie.
@Trixie: po prostu są to ludzie z polski albo potomkowie ludzi z polski?
no można wysnuć wniosek że jednak wie gdzie jest polska i wie gdzie robi się takiego rodzaju rzeczy. fakt, że ma w polsce założoną spółkę też daje do myślenia.
To byłaby jakaś wartość.
Bo sam transport to nie sądzę - kontenery poruszają się po zamkniętych trasach. Nawet jak nie są to zawsze te same kontenery, to po prostu działa to tak że do punktu przeładunkowego dostarcza się tyle samo pełnych kontenerów, które potem wracają puste.
Do Europy przypływa pełen kontenerowiec, wraca na nim tyle samo kontenerów, tylko pustych (pewnie pustych można
źródło: comment_LNFdf69eNEgO7YGvdQ7W8R56YA4qkYba.jpg
Pobierz@peszmerd:
To nie jest fotoszop
https://traderiskguaranty.com/trgpeak/protect-your-cargo-bai-chay-bridge-story/
źródło: comment_wX3BOrYrkpZzR1RtVd3fguyHZbWIYaOd.jpg
PobierzxDDDD
@SINO
@stefankot ale przecież zwykły kontener też się otwiera i nie jest tam jakoś super szczelny
źródło: comment_tw7DAmk8a8HTH2bCZ3f5HEVIle5EWGTA.jpg
Pobierzźródło: comment_QrZ9gHrBJsvjtRg5NMXHV8MURqcptdJP.jpg
PobierzUmieszczenie tak, ale jego transport już nie (koszty paliwa). Za to złożenie i rozłożenie kontenera zajmie dodatkowy czas operatora, który również kosztuje.
Na animacji widzę, że w podłodze i w dachu kontenera są cztery poprzeczne pręty wzmacniające i po złożeniu jednego kontenera dokłada się na te same pręty jeszcze cztery kontenery. Co z oryginalnymi prętami od tamtych czterech?
źródło: comment_746nIfcf8ge8NjCIrfgHl3Ti1X7o5afW.jpg
Pobierz