Rewolucja na drogach: każdy wypadek śmiertelny będzie badać specjalna komisja
Polska policja będzie tworzyła interdyscyplinarne komisje ds. badania śmiertelnych wypadków drogowych. Po wypadku najpierw analiza miejsca z ostatnich 3 lat, a potem badanie m.in. drogi - i obowiązkowe wnioski dla drogowców czy zarządzających ruchem
mnich78 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 157
- Odpowiedz
Komentarze (157)
najlepsze
@solo_ta: Albo stan pojazdu agonalny, ABS niedzialajacy, nierowne hamulce, zawias jak w taczce.
https://wiadomosci.wp.pl/500-zl-za-takie-cos-brzmi-jak-zart-tymczasem-w-norwegii-wlasnie-pozbyli-sie-piratow-6212513043101825a
Aczkolwiek to i tak dobry ruch, choć szkoda, że nie powstanie równolegle komisja, która przyjrzy się czytelności głównych dróg w Polsce niezależnie od tego, czy gdzieś był wypadek, czy nie (ale oczywiście zwracając uwagę na punkty w których roi się od stłuczek,
Co jakiś czas wrzucam na wykop porównanie oznakowań w Polsce i innych krajach. Osób zainteresowanych jest kilka - kilkanaście. Jak zrobiłem większe znalezisko było kilkadziesiąt plusów oraz powyżej 30 minusów. Większość ludzi nie rozumie, że taka ilość znaków jest niepotrzebna i spokojnie można nie tylko bez niej żyć ale także żyć łatwiej.
Zakładając, że
zamiast
Zatrudnij medium i się ich spytaj czemu nie w drzewo. Jak się czegoś dowiesz, to daj znać, ok?
@Wladyslaw_Jagiello: Zrobią sobie takie dwie pieczątki i będą machać nimi jak na poczcie.
@Fidelis: proste:
1 - droga ma koleiny, które na zachodzie spowodowałyby NATYCHMIASTOWE zamknięcie a u nas droga jest dopuszczona do ruchu.
2 - wyprofilowanie łuku drogi niezgodne z przepisami
3 - przyczepność asfaltu poniżej minimum (zbyt
Jak może mieszkać minus 5 mln ludzi? W przybliżeniu to znaczek "~" a "+/-" to odchylenie możliwe od punktu.
Reszta wywodu logiczna (tylko weź pod uwagę jeszcze ukształtowanie geograficzno-demograficzne - gdzie mieszkają Norwegowie i jak przebiegają główne