Być może jest to najpiękniejsza rajdówka wszechczasów z napędem na 4 koła - wygląd, dźwięk, zachowanie na drodze i ciarki na plecach cały czas, gdy się to widzi i słyszy. :) https://www.youtube.com/watch?v=59dHABgEAIw
@apaczacz: przez takie filmy jak ten młodzi chłopacy mają nierealistyczne wyobrażenia na temat tego, jak powinien brzmieć samochód! Stop z krzywdzącymi stereotypami! Stop z Subaru! ( ͡°ʖ̯͡°)
@Belzebub zmienia się, raz nie jest by po sezonie znowu być i tak w koło,teraz póki co jest dozwolone. Była też swego czasu odmiana że łopatka obsługiwała lewarek aby obejść przepisy ( ͡°͜ʖ͡°), ogólnie rzecz biorąc zabronione są skrzynie automatyczne i zautomatyzowane manuale. Więc wszystkie wrc maja kłowe sekwencje i posiadają manualne sprzęgło używane praktycznie tylko przy ruszaniu. A sama łopatka nie jest przyciskiem(jak w drogowych
@rekoj: To ja mam inną ciekawostkę na temat Subaru i skrzyni biegów. Jak 1997 weszła klasa WRC, Subaru jako jedyne użyło zwykłej skrzyni manualnej w układzie H, reszta używała sekwencyjnych.
Pamiętam relacje z rajdów na TV4 z głosem pana Borowczyka z tamtych czasów. Oglądałem z zapartym tchem jako dzieciak. Richard Burns, Colin McRae, Carlos Sainz, Gronholm, Solberg. Później Loeb zaczął wygrywać jak leci i trochę straciłem zainteresowanie tym tematem.
To było WRC i kierowcy fabryczni, każdy z nich musiał sie dostać jak do f1. W tamtych czasach nie kazdy mogł sobie dopaść WRC. Generealnie teamy fabryczne to były dość zamknięte środowiska.
Komentarze (77)
najlepsze
https://www.youtube.com/watch?v=59dHABgEAIw
A tak poważnie to dla mnie osobiście jest to najpękniejsza Impreza.
@barto1022: xD
@barto1022
@he_a_good_boy wychodziła wersja 2.5rs(też w coupe) na stany która obecnie kosztuje grosze
@kubakabana 400 nie było 13 albo 4
To było WRC i kierowcy fabryczni, każdy z nich musiał sie dostać jak do f1.
W tamtych czasach nie kazdy mogł sobie dopaść WRC.
Generealnie teamy fabryczne to były dość zamknięte środowiska.