Centralny Port Komunikacyjny? Ludzie, trzeba się opamiętać.
Trzeci pas na Heathrow będzie kosztować 15 mld funtów. Jak to się ma do 30 mld zł za nowe lotnisko budowane w szczerym polu? Szacunki kosztów są istotnie zaniżone. Port w Baranowie nie tworzy żadnej nowej jakości. Tworzy problem dla rządu, który będzie musiał finansować go przez najbliższe dekady.
Takiseprzecietniak z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 346
- Odpowiedz
Komentarze (346)
najlepsze
.
A to ci dopiero niezależny i obiektywny ekspert i świetny specjalista od prawie udanego zbankrutowania LOT-u: "ścisły współpracownik prezesa PKPP Lewiatan i członek zarządu PKPP Lewiatan, Jacek P. Krawczyk, został w 2009 roku przewodniczącym rady nadzorczej państwowego LOT-u, co pokrywa się z pierwszym pasażem przez prezesurę LOT-u niejakiego Sebastiana Mikosza. Jacek P. Krawczyk pracował przez lata w prywatnej spółce Henryki Bochniarz, Nicom Consulting. Był też jej sekretarzem stanu
Generalnie stanowi jedna z glow 3glowej hydry z ktora walczy kaczynski
Nie wiem jak w tym wszystkim odnalazłby się CPL - czuję tu jakiś przerost formy nad treścią.
Już widzę te 'sprawne' budowanie przez kilkanaście lat przez różne ekipy rządzące... Zresztą, przy okazji, również tego nei rozumiem - ten port musiałby powstawać kilkanaście lat, więc czy nie powinien być to pomysł