PKP Cargo brakuje wagonów, a w krzakach stoi ich 30000.

PKP Cargo ma dwadzieścia do trzydziestu tysięcy wagonów, które stoją w przysłowiowych krzakach. Trzeba szybko przywrócić je do ruchu, bo nie ma czym wywieźć węgla.

- #
- #
- #
- 90
- Odpowiedz
PKP Cargo ma dwadzieścia do trzydziestu tysięcy wagonów, które stoją w przysłowiowych krzakach. Trzeba szybko przywrócić je do ruchu, bo nie ma czym wywieźć węgla.
Komentarze (90)
najlepsze
co do tego fragmentu to tutaj samo PKP Cargo sobie gałąź podcinało. W Katowicach-Muchowcu mieli zakład naprawy taboru kolejowego, który jeszcze kilka może kilkanaście lat temu funkcjonował. Obecnie wszyto zostało dosłownie zrównane z ziemią. Nie wiem jak w
źródło: comment_oHlYrEElRnrp3HUgdX8JZ08lSH7OHll5.jpg
Pobierz@sad_pepe: Nie, on tak normalnie kopci. Tam siedzi dwusuwowy silnik V12 o pojemności 151 litrów i mocy 2000 KM (w standardowej wersji). Przy mocy znamionowej pali on ok. 320kg ON oraz 4,5kg oleju silnikowego na godzinę. Pomimo tego, nadal jest popularną lokomotywą do obsługi dużych składów towarowych na niezelektryfikowanych liniach. Jego niewątpliwymi zaletami są prostota, trwałość i łatwość obsługi. Wady, poza zużyciem