Vision Express promował 3 pary okularów w cenie 1, a w rzeczywistości...
A w rzeczywistości był to zwykły bullshit marketingowy. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów doprowadził do batalii sądowej i Vision Express musi teraz zapłacić 194 tys. PLN kary za wprowadzanie odbiorców reklam w błąd.
grafikulus z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 79
- Odpowiedz
Komentarze (79)
najlepsze
Wszystko jest wliczone, nic nie ma za darmo!
Współpracuję z firmą, która miała zakusy monopolistyczne. Dyktowała ceny na wszystkich etapach dystrybucji (hurt, detal), a jak ktoś chciał sprzedawać taniej, to robili trudności przy sprzedaży - głównie sklepom internetowym, bo stacjonarne pokornie trzymały wysokie ceny. Kilka sklepów się skrzyknęło, poszli do sądu i wygrali. UOKIK nałożył parę baniek kary.
Od tej pory wszystkie problemy jak ręką odjął. Nie ma problemu z zakupami, nikt
@MehowM: A dlaczego jeśli mają mniejsze koszty nie mają zmniejszać marży, zwiększając obrót i zysk? Nie po to jest właśnie wolny rynek, żeby nie było narzucania cen od góry. To nie #!$%@? rosja i dekrety putina.
Powinni prześledzić księgowosć i sprawdzic dochody przed kampanią reklamową i rok po reklamie i sprawdzic wyraźny wzrost. I cała tą nadwyżkę powinni zapłacić jako kare.
Kara ma byc odczuwalna a nie jakieś ochłap który firma nawet nie odczuje.
@ten_login_jest_juz_zajety: Nic nie powinni sprawdzać, a jedynie każdy kto kupił w okresie "promocyjnym" okulary, powinien się zgłosić po dowolnie wybrane 2 pary okularów, lub zwrot dwukrotności ceny jaką zapłacił za tą pierwszą.
xD
Taki mój plan na emeryturę.
@Samboja: młodszym wykopowiczom wspominam, że kiedyś było "ile lat tyle procent"